Uren hud..

Mymlen

Glad i forumet
For å si det sånn; den det gløden kan jeg ikke si jeg har sett mye til!
Oppblåst, kvalm, svetter mer enn normalt og puster og peser av ingenting og i tillegg har jeg begynt å få ganske uren hud. Føler meg sykt lite sexy om dagen xD

Har noen her tips for uren hud under graviditeten? Alle tips og triks mottas med glede!! :D

For å si det sånn; den det gløden kan jeg ikke si jeg har sett mye til!
Oppblåst, kvalm, svetter mer enn normalt og puster og peser av ingenting og i tillegg har jeg begynt å få ganske uren hud. Føler meg sykt lite sexy om dagen xD

Har noen her tips for uren hud under graviditeten? Alle tips og triks mottas med glede!! :D
Åh jeg kjenner meg såå igjen :( :p Jeg har alltid trudd at jeg kommer til p gløde, men for første gang siden jeg var 16 har jeg fått uren hud, og for første gang som jeg kan huske har jeg begynt å svette (svetter ellers bare mellom puppa på trening) :( Jeg bruker produkter fra apoteket som er for uren hud (virker litt uttørrende på kviser og oljete hud), og de funker til en viss grad nå. De får jo ikke full effekt siden vi har sånn hud pga hormoner..

Samme her - Skikkelig masse kviser, oppblåst, full av vann, tett i nesa og føler meg skikkelig kvapsete. Ikke bare har jeg begynt å svette, men plutselig så lukter svetten min helt infernalskt!! Så føler meg ikke akkurat fresh om dagen.. Legg til at jeg er uendelig sliten og kvalm, så har du det..

Har ingen gode tips til hvordan denne huden skal behandles, men jeg kjenner virkelig jeg trenger noen tips.

Jeg har tips!! Dra på Kicks parfymeri, og kjøp en maske som heter 'miracle worker' face mask! Brukes 1-3 ganger i uka, 15 minutter maks hver gang :) funker utrolig bra!! Koster bare 129 kr også. I tillegg hjelper selvfølgelig sol :) jeg har ikke like mye kviser som jeg hadde til å begynne med nå heldigvis :) så anbefales!!

Tror det kommer seg. Mener å huske at man får igjen den gløden når man kommer så langt at de fleste symptomene har roet seg ;)

Fikk endel kvise her. Pleide å få kvise rett før men et slags tegn at mensen kommer men denne her vet jeg ikke om den forsvinner med det første. Aaargg og vil ikke gå med sminke når det er så varmt huden trenger også å puste. Don't know what to do lol

Back
Topp