Uren hud..

Parmadilien

April 2013's alvemamma ♥♥♥
VIP
Haff. Flere som har fått hud som en tenåring igjen. ..!? Har så nye utenheter og underjordiske kviser at jeg spyr snart!!!! Hadde jeg ikke hatt propolisen min tror jeg ikke jeg hadde turt å gå på utsiden av døren fremover.. :-/

Ja. Det er helt jævlig. Har aldri hatt så mye kviser og herk jeg.
Ingenting hjelper heller. Gåttabanen jeg gleder meg til å bli ferdig med det her.

Veit du hva, jeg har faktisk renere hun enn noen gang jeg :p MEN, tror nesten kroppen følger vanlig syklus for en gang i mnd blir den uren...

Uff - The teens all over again her også :-( Har prøvd ALT og Basiron funker i allefall ikke på meg...
Det som funker litt for meg er å skrubbe hver kveld med en sånn naturpad fra bodyshop - med rens (bruker REN sin). Etter det drar jeg over med en toner (vichy) for å få bort alt av drit. Så bruker jeg Bliss triple oxygen+C krem morgen og kveld på anbefaling av hudpleier for 4 mndr siden og det har faktisk blitt bedre etter det. Bruker også BB krem med teatree light olje istedenfor vanlig foundation. Sånne kviseprodukter funker ikke når det er hormonelt så det føles helt håpløst til tider...

Hadde det sånn med førstemann. Huden og håret så ikke ut. Måtte vaske håret flere ganger om dagen. Har fremdeles noen små arr etter førstegang :(

Var redd samme skulle skje når jeg ble gravid andregang, men har aldri hatt så fin hud og hår før. Var jo helt fantastisk.
Denne gang er det heldigvis samme som sist, hår som ikke blir fett og fin hud.

Kvisene mine kom straks jeg sluttet med p-piller. Gått gjennom hele ungdomstida mi på p-piller og aldri hatt en eneste kvise. Okej, kanskje 1 kvise den gangen i måneden - men det er maks liksom.. Etter jeg sluttet på ppillene ble det helt krise. Fått tetracyclin av legen og alt mulig rart jeg gikk på før graviditeten, ingenting hjalp.
Nå er det om mulig verre, og alle lager arr stort sett. Hele halsen min og kinnene er helt herpa, og fulle av røde byller :( Og de gjør VONDT!

De sa det gikk seg til etter en stund med p-pilleslutt, men hadde jo vært uten de i over 10 måneder før jeg ble gravid. Kroppen burde jo ha omstilt seg på alle de månedene liksom..

Så rart! Huden min er finere enn den pleier å være!

Jeg har heldigvis sluppet unna:) kan hende jeg får litt mere hudormer bare, regner med at det er fordi jeg blir varmere og porene åpner seg? Huden min er heller mere tørr enn fet nå

Jeg har fått mye kviser på plasser jeg aldri har hatt! (har alltid vært plaget til og fra i ansiktet)
De verste kratrene på skuldra som selvfølgelig ligger akkurat høyt nok til at klærne ikke alltid dekker dem...
Men skuldre og hals, og ikke minst rompa! Jeg snur ikke den mot gubben frivillig lengre for å si det slik..... *flau*

Jeg har fått mye kviser på plasser jeg aldri har hatt! (har alltid vært plaget til og fra i ansiktet)
De verste kratrene på skuldra som selvfølgelig ligger akkurat høyt nok til at klærne ikke alltid dekker dem...
Men skuldre og hals, og ikke minst rompa! Jeg snur ikke den mot gubben frivillig lengre for å si det slik..... *flau*
Haff, ja de på rompa!!! HAAAATER de!!!!

Her har jeg plutselig fått masse kviser etter kjeven og nedover halsen. Noen av de er skikkelig vonde også.

Jeg fikk masse underjodiske kviser på halsen!! når jeg slutta på p-piller.. Tok ansiktsbehandling i Sverige (hvor jeg spurte om råd ang halsen) - og kjøpte kremer av henne som funka kjempe bra :-)

Min er også finere enn vanlig! Dvs, vanligvis pleier jeg få én kvise på haka hver mnd i forbindelse med mensen. Nå har jeg vel hatt én kvise totalt i hele svangerskapet.
Men tar meg minimalt av huden da. Sminker meg så og si aldri, og vasker meg bare med vann. Kun krem på dagtid, på kvelden bruker jeg ingenting. Har litt troa på det med liten sminke og ingen såpe har gjort huden min godt, igrunnen. :rolleyes:

Oh yes!!!! Og de kommer jo bare igjen og igjen!!! Utrolig udelikat!

Min er også finere enn vanlig! Dvs, vanligvis pleier jeg få én kvise på haka hver mnd i forbindelse med mensen. Nå har jeg vel hatt én kvise totalt i hele svangerskapet.
Men tar meg minimalt av huden da. Sminker meg så og si aldri, og vasker meg bare med vann. Kun krem på dagtid, på kvelden bruker jeg ingenting. Har litt troa på det med liten sminke og ingen såpe har gjort huden min godt, igrunnen. :rolleyes:
Her og! Vasker med vann og bruker en fuktighetskrem. Kun maskara som sminke til vanlig. Huden min er veldig lite kranglete også, tror spesielt det med å bruke lite sminke bidrar til det. :)

Her og! Vasker med vann og bruker en fuktighetskrem. Kun maskara som sminke til vanlig. Huden min er veldig lite kranglete også, tror spesielt det med å bruke lite sminke bidrar til det. :)
Før jeg ble gravid så beukte jeg sminke hver dag. Ikke mye, men kanskje BBcream og litt pudder i T-sonen. Når jeg slutta med det, så var det liksom en overgangsfase der jeg var litt blank. Men etter et par uker, så føler jeg jeg ikke trenger å pudre nesen lenger i det hele tatt. Kan være jeg bare er blitt så vant til å se ut som en dass, men føler huden min er mye penere uten sminke nå enn det den var da jeg brukte sminke nesten hver dag. :p

Back
Topp