Haff. Flere som har fått hud som en tenåring igjen. ..!? Har så nye utenheter og underjordiske kviser at jeg spyr snart!!!! Hadde jeg ikke hatt propolisen min tror jeg ikke jeg hadde turt å gå på utsiden av døren fremover.. :-/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så rart! Huden min er finere enn den pleier å være!
Haff, ja de på rompa!!! HAAAATER de!!!!Jeg har fått mye kviser på plasser jeg aldri har hatt! (har alltid vært plaget til og fra i ansiktet)
De verste kratrene på skuldra som selvfølgelig ligger akkurat høyt nok til at klærne ikke alltid dekker dem...
Men skuldre og hals, og ikke minst rompa! Jeg snur ikke den mot gubben frivillig lengre for å si det slik..... *flau*
Her og! Vasker med vann og bruker en fuktighetskrem. Kun maskara som sminke til vanlig. Huden min er veldig lite kranglete også, tror spesielt det med å bruke lite sminke bidrar til det.Min er også finere enn vanlig! Dvs, vanligvis pleier jeg få én kvise på haka hver mnd i forbindelse med mensen. Nå har jeg vel hatt én kvise totalt i hele svangerskapet.
Men tar meg minimalt av huden da. Sminker meg så og si aldri, og vasker meg bare med vann. Kun krem på dagtid, på kvelden bruker jeg ingenting. Har litt troa på det med liten sminke og ingen såpe har gjort huden min godt, igrunnen.![]()
Før jeg ble gravid så beukte jeg sminke hver dag. Ikke mye, men kanskje BBcream og litt pudder i T-sonen. Når jeg slutta med det, så var det liksom en overgangsfase der jeg var litt blank. Men etter et par uker, så føler jeg jeg ikke trenger å pudre nesen lenger i det hele tatt. Kan være jeg bare er blitt så vant til å se ut som en dass, men føler huden min er mye penere uten sminke nå enn det den var da jeg brukte sminke nesten hver dag.Her og! Vasker med vann og bruker en fuktighetskrem. Kun maskara som sminke til vanlig. Huden min er veldig lite kranglete også, tror spesielt det med å bruke lite sminke bidrar til det.![]()