Uren hud!

Lulleti

Flørter med forumet
Jeg blir gal! Ser ut som en konfirmant i trynet for tiden:/ ikke særlig hyggelig): er kvalm hele tiden, men det er ikkenoe i forhold til huden ass:/
måtte bare få det ut!

Jeg blir gal! Ser ut som en konfirmant i trynet for tiden:/ ikke særlig hyggelig): er kvalm hele tiden, men det er ikkenoe i forhold til huden ass:/
måtte bare få det ut!

Hahaha, jeg må le!
Følte meg sånn jeg også, men det har heldigis roet seg litt. Er så glad jeg ikke er konfirmant mer ;)

Jo takk du er ikke den eneste :-)
Gikk og brukte en liten formue på noen nye hudprodukter og synes der har blitt litt bedre heldigvis.

Her er det ikke ansiktet som er værst! Men brystet og øverst på ryggen!!! Helt j%#*@g!!!! Får ikke hatt genser med noen som helst form for utringning!

jeg sliter også med uren hud men ikke i anskitet, ryggen min er veldig utsatt, den ser ikke ut. Jenta vår på 6 år spurte om jeg hadde vannkopper her om dagen når hun så ryggen min

Samme her, ryggen ser helt jævlig ut, og tiltider brystet også :-/

I morges sa jeg til samboeren min: du vet du er gravid, når du er 30 år og har kviser på nesa!!!

Våknet med kvise midt på nesa! Ser ikke ut!

Har kviser i hele trynet å på brystet jeg også.. Ser ut som jeg er midt i puberteten.. Men så har jeg også ganske fet hud fra før av. Men med gode hudpleierutiner fikser slike ting seg som oftes. Jeg har vært kvalm i så mange uker at jeg har ikke fådd renset huden eller noe, så derfor jeg har fått så stort utbrudd.. :\

Du er ikke alene ser du hvertfall ;)
Hvis det er en bitteliten trøst .

Back
Topp