Uren hud !!

Bruker63be

Betatt av forumet
Usj er slik at jentebabyer stjeler skjønnheten til mora ? Da er det definitivt jente Jeg får pluslig har det poppa frem mAase kviser usj a meg ! Følte meg ikke akkuratt vakker når jeg så meg i speilet istad! noen andre å eller ? Ellers må dere ha en flott onsdag videre ;)

Samme her! Jeg har aldri kviser, men nå kommer de frem for fulle. Slik var det ikke da jeg ventet guttene, da var huden min plettfri og jeg følte heller at jeg "glødet" som man så fint sier til gravide :) Så kanskje, kanskje er det en jente denne gangen.. :)

Mye kviser her og. Hadde det og med jenta mi.. Så hvem vet, kanskje det ligger noe i det.

Huff her kom det et skikkelig kviseangrep om dagen, jeg som egentlig har vært veldig ren hud... Og samboeren mååå jo bare spør/kommentere da, ikke det lureste overfor ei gravid, hormonell dame som føler seg fæl ;)

Usj, ja... MASSE store og vonde kviser... føler meg skikkelig fæl!! Jeg hadde ikke en eneste kvise sist svangerskap, og til vanlig pleier jeg heller ikke å ha noe serlig med kviser... BuHu!! :smiley-angry017

Signerer den.. Masse kviser her også :( Har litt uren hud til vanlig også men nå er det VIRKELIG ille... Lite gøy.. Kan ikke huske det var så ille med sønnen min..

hmmm har kviser enne gangen, men hadde alri så fin hud som når jeg gikk gravid sist... med en jente:P (men trodde hele veien det var gutt i magen, så kansje det går på d??)

Her er det kommet kviser i pannen og nesebenet. ....... Arg....

hadde masse kviser med jenta.... ingen men gutten.... har ingen nå, men har jentefølelse....

masse.!! Føler meg ikke akkurat vakker.. Fått på ryggen også.. usj :gen045

Off ja jeg har fått på skuldrene å !! Jeg vil bare ha dem bortevekk ! Så jeg kan begynne å føle meg litt mer fin :)

Signerer den.. Masse kviser her også :( Har litt uren hud til vanlig også men nå er det VIRKELIG ille... Lite gøy.. Kan ikke huske det var så ille med sønnen min..

Jeg også! Og har ikke vært sånn med gutta i maven;-)

Back
Topp