Lady m/ Baby
Elsker forumet
Kan jeg gå til fastlegen min for å høre om jeg kan få noe mot uren hud?
Eller må jeg gå til hudpleier?
Eller må jeg gå til hudpleier?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Lucas~sin~mammaVar det dyrt?
Ja, du kan kontakte fastlege, så kan han eventuelt henvise deg til hudlege [:)] Jeg gjorde det å fikk dekt laser til å få fjernet arr og diverse .. [;)]
ORIGINAL: bell80
ORIGINAL: Thunderella
Vil bare si at om legen setter deg på Roaccutan, så vær skeptisk. Veldig skeptisk..
Er mange leger som ser det som en "enkel" løning, men for personen som skal gjennom kuren er det ofte alt annet enn enkelt, og ofte ikke verdt det engang!
Be om dalacin, både liniment og tabletter! Det funket bra her hvertfall.. :)
Roaccutan er siste utvei, og bare hudleger som kan skrive ut.. For det er som du skriver ingen enkel løsning, men for dem som virkelig er plaget med arrdannende kviser er det virkelig til stor hjelp (man får det ikke ved kun uren hud). Det fins heldigvis en god del som kan prøves før dette[:)]
ORIGINAL: Thunderella
Ok! Så bra du hadde positive erfaringer med det da! :)
Jeg var hos hudlege, og han pushet på at jeg skulle begynne med det.. Jeg hadde ikke kviser, bare uren hud.
Kjenner flere som har gått på det, og de har som du vært plaget med store vonde acne i ansiktet!
Hun ene havnet på sykehus med leverproblemer, og lå der i 6 uker.. Hun andre slet så voldsomt med tørre lepper at underleppen hennes sprakk på tvers! dette sliter hun med enda.. I tilegg ble alt 10 ganger værre før det ble bedre, og de ukene så hun ene så jævlig ut at hun ble omtrent suicidal! Acne gjør jo vondt, og hele ansiktet hennes var bare en stor byll omtrent!!
Jeg gikk til en annen hudlege, og han kunne ikke fatte at han ville sette meg på dette! Jeg hadde ikke i nærheten av ille nok hud..
Fikk tilbud om lysbehandling, for alle plagene mine blir borte når jeg blir brun!