Uren hud av mineralsminke....

*Labambie

Forumet er livet
Flere som har opplevd det? Jeg har ikke hatt ei kvise i trynet siden jeg var fjortis, men etter jeg har brukt mineralfoundation over lengre tid ser panna mi ut som grandiosa... [&o][&o] Ok, tok i litt. Men det er masse masse masse nupper og noen kviser.
Jeg har brukt Glo minerals som er like dyrt og flott, og ganske likt i oppbygningen som I.D.

Jeg erfarte det samme etter bruk av i.d. Skuffende, ettersom jeg egentlig elsket sminken...

Jeg har fått det etter bruk av ID, men om det er graviditeten eller sminken vet jeg ikke, så får prøve på nytt til høsten..

Er du flink med å vaske børsten en gang i uken?

Den samler opp bakterier fra huden din og blir skitten og ekkel i bruk [;)]

ORIGINAL: Linnen83

Jeg ble alltid slik før,men det viste seg at jeg ikke var flink nok til å rense huden min og bruke riktig kremer under.
Etter jeg begynte med det ser er huden glatt som en silke rompe[:D]

Jeg har alltid vært flink til å rense huden, bruker Estee Lauder rensekrem og Lancome fuktighetskrem..

Børsten renses med heptan jevnlig.

ORIGINAL: Elises

http://www.kvinneguiden.no/artikler/hva_er_greia_med_mineralsminke/71970

[:)]

To av de vanligste klagene på mineralmakeup kan knyttes opp mot denne ingrediensen. Om du synes at huden din blir blank og ser "svett" ut på overflaten, om du opplever kløe eller "stikking", rødhet, irritasjon, hovner opp eller merker små klumper eller knopper på huden, kan det hende at du reagerer på bismuth.

Signerer denne, jeg. Er det Bismuth i kan det være det som er synderen..
I.d. har garantert Bismuth i seg, Med GloMinerals vet jeg ikke..
Tror Tikei sin er fri for Bismuth, og ganske bra generelt sett.

Ikke alle mineralpudderfoundation er like bra. Det første på markedet het ID, men måtte bytte navn til "bare Minerals" da mange andre kosmetikkprodusenter hev seg på mineralbølgen og kalte det ID.

bare Minerals sier jeg bare. Jobba i Parfymelle i mange år, og har aldri hatt så fornøyde kunder.

ORIGINAL: Eternal*

Ikke alle mineralpudderfoundation er like bra. Det første på markedet het ID, men måtte bytte navn til "bare Minerals" da mange andre kosmetikkprodusenter hev seg på mineralbølgen og kalte det ID.

bare Minerals sier jeg bare. Jobba i Parfymelle i mange år, og har aldri hatt så fornøyde kunder.

Den inneholder jo Bismuth, som mange reagerer på, selv om den har byttet navn.[;)] (foundationen heter fortsatt i.d. bare minerals, selskapet heter Bare Escentuals)

Back
Topp