Uren hud av graviditeten....hjeeelp

FruStina

Gift med forumet
er det noen av dere herlige damene her inne som har slitt med det?. Jeg ser jo ikke ut etter jeg ble gravid, og da spesielt i ansiktet og på brystet....det er kviser OVERALT. Det er så megaflaut nå som varmen er her. Har dere noen råd ? er det noe som funker ? Har prøvd basiron eller hva den heter, kan like godt smøre meg med vanlig krem

Hadde det jeg også.
Var helt nede en periode pga det, følte meg jævlig og hadde det faktisk vondt!

Smørte med alt mulig, skrapa med hanske osv... men ingenting hjalp før det plutselig forsvant litt etter uke 15.
( Ble ikke bra før hun ble født, men ikke så ille som det var en periode )

Velkommen i klubben, en klubb man IKKE ønsker å være i.
Jeg ser ikke ut i trynet, har aldri hatt så mye kviser og uren hud i hele mitt liv som nå.

Kjøpte sensai sine rense og fuktighetsgivende produkter, er blitt MYE bedre, men ikke bra i det hele tatt. Men må nok bare regne med å se slik ut til ungen kommer iallefall...

Jeg var slik under graviditeten min og[&o] Er det gutt du venter?? Jeg fikk beskjed at det var hormonene som kræsjet litt siden det lå en liten guttevalp i magen[;)]

Jeg brukte enn sånn skrube greier fra Mary kay. Funket som abre det. Hadde uren hud med alle mine 3,men Mary kay er redningen[;)]

oj så gode råd da, må forsøke, bare litt bedre er lykke her. Vet ikke hva jeg venter enda, litt tidlig [;)] slet i forrige svangerskap også, men overhode ikke så tidlig, kom ikke før på slutten sist. Nå kom det med en gang, og MASSE

jeg sliter også [:-]
i det siste har jeg fått ekstreme kviser under bhstroppen som gjør det vondt å gå med bh [&o]
ryggen er helt krise her, men har heldigvis bare der da..

ORIGINAL: tipp

Jeg brukte enn sånn skrube greier fra Mary kay. Funket som abre det. Hadde uren hud med alle mine 3,men Mary kay er redningen[;)]

Bruker det nå jeg!! Å det virker [:D]

Jeg har det på samme måte. Er helt grusomt. Orker snart ikke vise meg blandt folk lenger[:'(] Er ikke noe som hjelper. Det kommer nye før de gamle rekker å gå bort[&o]

Har hatt to svangerskap med jenter tidligere, og ikke en kvise å se. Men denne gangen ser jeg bomba ut. Haha, så sikkert gutt her[8D]

ORIGINAL: Mamma til Andrea

Du får jente [:)]
De sier jo det at jentene tar av skjønnheten til mamman.

ok, da skal jeg ofre meg, hun kan stjele alt hun vil, så slipper hu se ut som meg [:D]
men skal likevel prøve noen produkter bare får å kunne vise meg utafor døra

her er det masse på halsen og ryggen [:'(]

Back
Topp