Uregelmessige tak

Wish43

Forelsket i forumet
Flere som kjenner kroppen jobbe? I dag har jeg kjent på tak i ryggen som har kommet og gått, og innimellom kraftige kynnere. Lurte litt på om det var bekken og ryggsmerter, men de kom og slapp så regelmessig en periode at det kan det ikke ha vært... Kan bli noen lange uker til slutten mtp at vesla ikke kommer før i slutten av juli [emoji37]
 
Flere som kjenner kroppen jobbe? I dag har jeg kjent på tak i ryggen som har kommet og gått, og innimellom kraftige kynnere. Lurte litt på om det var bekken og ryggsmerter, men de kom og slapp så regelmessig en periode at det kan det ikke ha vært... Kan bli noen lange uker til slutten mtp at vesla ikke kommer før i slutten av juli [emoji37]

Har hatt det sånn i en uke nå [emoji30] mest på kvelden, men våknet også 06.30 i morges med det samme ..
 
Har hatt det sånn i en uke nå [emoji30] mest på kvelden, men våknet også 06.30 i morges med det samme ..

Huff, en hel uke? Håper du ikke har lenge igjen da? Virker som de kommer hyppigere når jeg legger meg ned, og roer seg når jeg er i bevegelse. Jammen ikke lett når kroppen kjennes 250 kg tung ut! [emoji23]
 
Huff, en hel uke? Håper du ikke har lenge igjen da? Virker som de kommer hyppigere når jeg legger meg ned, og roer seg når jeg er i bevegelse. Jammen ikke lett når kroppen kjennes 250 kg tung ut! [emoji23]

Termin 19. [emoji26] så det kan fort gå en stund til [emoji51]
 
Hatt noen tak i kveld, kraftige kynnere med nedpress og følelsen av at alt i bekkenområdet strekker seg.. Satser på at det har en virkning på modningen [emoji1360][emoji4]
 
Hei. :) Jeg har termin i dag, og har kjent tak i minst to uker. I går var de veldig kraftige, og smertefulle. De varte i 1-2 minutter, og kom jevnt med 5 minutters mellomrom, men så ga de seg når jeg la meg til å sove. Tror at jeg skal føde hver kveld. [emoji24]
 
Kroppen jobber, det er det ingen tvil om.. I går var første gang det virkelig var tak i den jobbingen. Da begynte jeg å pakke fødebaggen sånn i tilfelle og kom på mye som egentlig ikke er gjort! Nå har jobbingen gitt seg. Kommer sikkert til å være litt jobbing i ukene fremover! Får pusle videre med å få ting på plass og hvile masse, blir helt skutt av ingenting!
 
Jeg hadde det sånn i 6-7 timer før jeg dro til sykehuset for en sjekk og hadde 7-8 cm åpning, så det kan gå fort også :)
 
Har hatt det sånn i endel uker allerede. Kan tilogmed være regelmessig i et par/tre timer, men tar seg aldri opp i styrke i den grad at jeg tror det er ordentlige rier. Men må puste igjennom noen av de... Merker at dette med modning er integrert i hverdagen nå, så går det to dager uten noen ting så er jeg liksom ikke fornøyd med det heller, selv om det er slitsomt :p
 
Jeg skal ha nr tre og har aldri hatt det sånn før. Det har liksom gått rett på. Nå er jeg derimot usikker og lurer på om det er modning eller bare vanlige kramper av en annen grunn. Så til dere erfarne på området: kjennes det ut som kramper? Blir magen alltid har som ved kynnere? Andre kjennetegn?
 
Back
Topp