Uregelmessige blødninger på minipillen

Eliz92

Forumet er livet
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Januar 2017
Februarhjertene2017
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
dere som har hatt uregelmessige blødninger på minipillen.
Hadde dere det hele tiden? Eller når startet det?
Hvordan ble det når dere sluttet å bruke minipille?

Jeg er litt bekymret. Jeg har ikke sluttet å bruke minipille enda. Begynte med uregelmessige blødninger for noen måneder siden. Det kan gå en lang periode uten noen ting, så kan det begynne. Gå en ukes tid, gå noen dager uten og så begynne igjen med blødninger. Tok celleprøve ca samme periode det begynte med dette. Da hadde jeg enklere celleforandringer. Siden den gang har det vært mye uregelmessige blødninger og spotting. Noen dager litt uggen med murringer, andre ganger ingenting. Håper det å slutte på pillen vil ordne opp i dette, og håper på noen gode tilbakemeldinger. Ble det bedre med vanlig p-pille ?
 
Hadde det på minipille. Slutta når jeg slutta på de :)
 
Konstant småblødninger på minipillen. Aldri blødningsforstyrrelser med p-pillen.
 
Jeg plagdes med spotting og blødninger uten forvarsel på minipillen.
Måtte opp til en spesiell type ppille med fire forskjellige piller på brettet for at det faktisk klarte holde syklusen min i sjakk, vanlige ppiller var ikke noe særlig for meg.
 
Jeg plagdes med spotting og blødninger uten forvarsel på minipillen.
Måtte opp til en spesiell type ppille med fire forskjellige piller på brettet for at det faktisk klarte holde syklusen min i sjakk, vanlige ppiller var ikke noe særlig for meg.
Å? Hvordan var syklusen før pillebruk? Men nå er det ikke mer uregelmessige blødninger?
 
Å? Hvordan var syklusen før pillebruk? Men nå er det ikke mer uregelmessige blødninger?
De uregelmessige blødningene sluttet. Syklusen min er litt tullete.
Går ikke på prevensjon nå.
 
De uregelmessige blødningene sluttet. Syklusen min er litt tullete.
Går ikke på prevensjon nå.
Takk :) skal stoppe på dem nå. Vet ikke om jeg skal ta en pause før jeg begynner med noe nytt
 
Back
Topp