Uregelmessig syklus etter MA

Idaaa2

Andre møte med forumet
Hei! Jeg hadde en MA i januar i år. Jeg har kun hatt en mensen etter dette. Som var 1.mai. kan også nevne at den blødningen var veldig liten.
Den første blødningen etter MA ble fremprovosert i Mars etter å gått på primolut i 10 dager.
Det har nå gått 2 mnd og enda ikke hatt menstruasjon. Men har i mange dager føltes som den var på vei da jeg har endel murringer.
Rett etter p-pilleslutt hadde jeg helt regelmessige sykluser på 35 dager. Men nå etter MA har dem vært så og si fraværende.
Jeg hadde medisinsk abort, men måtte få utskraping en uke etter, siden ikke alt kom ut. Fikk også en infeksjon i livmor, hvor jeg fikk blodforgiftning og låg på sykehuset noen i noen dager. Så dette kan jo ha noe med det å gjøre. Men var på kontroll i ettertid hvor de sa at alt såg normalt ut. Og det var bare å begynne å prøve. Dette var i februar.

Noen som har opplevd noe liknende? Noe legen kan gjøre for å komme tilbake til "normale sykluser"? Har vurdert å gå på p piller i en mnd for å se om syklusen blir stabil igjen etter det, men er usikker på om det er lurt å klusse mer til syklusen..
 
Har ikke opplevd det men jeg ville tatt d med legen.
 
Back
Topp