Uregelmessig menstruasjon etter fødsel

Trultelura

Forelsket i forumet
Fødte august 2017, og fikk igjen menstruasjon etter 5 mnd. Nå har jeg sluttet å amme, og skulle ha min mens nr 2 etter fødselen i forgårs. Er kjempe premenstruel, men ingen tegn til tanta

Noen som kjenner seg igjen? Og vil dele erfaringer? Var menstruasjonen din uregelmessig når du fikk den igjen og IKKE ammet??

Kjenner meg godt igjen ja. Syklusen var på bærtur etter nr 1. Var premenstruell i mange mnd før tanta kom etter fødsel selv om jeg ikke ammet. Når den først kom var neste syklus på over 50 dager. Ble da gravid så vet ikke når/om den hadde stabilisert seg. Nå etter nr 2 begynte jeg rett på p piller for å hindre mer syklus krøll

Kjenner meg godt igjen ja. Syklusen var på bærtur etter nr 1. Var premenstruell i mange mnd før tanta kom etter fødsel selv om jeg ikke ammet. Når den først kom var neste syklus på over 50 dager. Ble da gravid så vet ikke når/om den hadde stabilisert seg. Nå etter nr 2 begynte jeg rett på p piller for å hindre mer syklus krøll
Ok. Ja da kan jeg kanskje lene meg tilbake å bare vente å se. Har så murringer i ryggen å er hormonell som en liten tenåringsjente haha så får bare se.

Fødte i april 2017, delammet i 6mnd. Fortsatt ikke fått mens etter fødsel. Har akkurat fått p-stav så håper jeg slipper en stund til.

Leeenge etterpå. Helt normalt. :)

Fødte i april 2017, delammet i 6mnd. Fortsatt ikke fått mens etter fødsel. Har akkurat fått p-stav så håper jeg slipper en stund til.
Ah, jeg fikk den jo igjen... å ammer ikke i det heletatt nå gårr i over 1 uke med mens smerter som aldri kommer [emoji23] testet negativ på graviditets strimmel fra billige tester.no idag, så er vell bare ustsbilt [emoji6]

Ok. Ja da kan jeg kanskje lene meg tilbake å bare vente å se. Har så murringer i ryggen å er hormonell som en liten tenåringsjente haha så får bare se.

Jeg var super hormonell i mange mnd for så å bli gravid hormonell. Stakkars samboer :sorry:

Back
Topp