Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har ikke fått enda, men husker fra forrige gang at den var uregelmessig veldig lenge
Jeg har foreløpig ingen syklus enda... Spent på når den kommer tilbake!
Oi oi, så spennende! Kjør påSå tålmodigheten må smøres skjønner jeg ;-)
Dumt spm, men vil jo tro at også EL er like uregelmessig som mensen da?
Vi er litt ivrige, og satt i gang m nr to vi ;-) hihi
Spennades lycka till bestill billig el test så vet du litt merSå tålmodigheten må smøres skjønner jeg ;-)
Jeg har et par pakker med el-tester og graviditetstester jeg kjøpte i København i fjor, det er billigere der enn her. Men de ble jo aldri brukt, så du kan få de hvis du vil ha demSå tålmodigheten må smøres skjønner jeg ;-)
Jeg har et par pakker med el-tester og graviditetstester jeg kjøpte i København i fjor, det er billigere der enn her. Men de ble jo aldri brukt, så du kan få de hvis du vil ha dem
Så tålmodigheten må smøres skjønner jeg ;-)
Hvor lenge er det siden du fødte, og ammer du?
Ikke fått tilbake mensen ennå. Trodde det, men nå er det 3 måneder siden så var det sikkert ikke. EL flytter seg om du er uregelmessig, men ofte er luteafasen (tiden mellom EL og mens) like lang, så det er tiden før EL som endrer seg.
Det er riktig. Har dessverre ikke noen link. Brukte en del tid på å lese meg opp når jeg prøvde å bli gravid så her er mitt tips å bare google. Eventuelt melde deg inn i prøvergruppa her på forumet og høre om de kan hjelpe med infoSå om jeg da forstår riktig kan EL komme veldig tett etter mens, de gangene syklus er kortere?
Du har vel ikke en bra link et sted jeg kan lese meg litt opp? Sliter med å finne info på nett... :-(
Sender deg melding så kan vi avtaleOi d hadde jo vært helt fantastisk Alana! I tillegge en liten unskyldning for å møtes igjen ;-)
Det er riktig. Har dessverre ikke noen link. Brukte en del tid på å lese meg opp når jeg prøvde å bli gravid så her er mitt tips å bare google. Eventuelt melde deg inn i prøvergruppa her på forumet og høre om de kan hjelpe med info
Lutefasen er som regel stabil og kan variere med 1-2 dager. Alt annet kommer forran EL. Altså om din lutefase er 10 dager og du får en syklus på 14 dager så er du jo rimelig tett opp mot mens. Dog kan jo ting være mer ustabilt første 2-3 gangene. Enkleste og beste måten er å kjøpe el strips fra billigtest.no eller noe og teste iløpet av en syklus når du faktisk har EL. Eller bare kjøre på om dere ikke har det travelt ;-)
Men i alle dager, d var jo litt drøyt da! Har du vært hos lege?Regelmessig mens.. Hv er det? kroppen her har rett og slett bare tatt kontroll selv og jeg er nå igang med min snart 6.uke med mens - altså: 6 uker med mensen hver eneste dag. Helt jævlig - ingenting har vært på lag med det underlivet siden fødsel. Klipping-renselse-infeksjon i stingene-bakteriell vaginose og nå 6 uker med full mensen hver dag.
Begynner å bli en smule negativ, så beklager et veldig negativt ladet innlegg. Er.så.lei Ammer ikke, sluttet med cerazette og gått over til p-pillene jeg gikk på i 10 år før graviditeten. Jaja..