Uregelmessig mens?

Vand

Forumet er livet
Flere som har det (og ikke bruker hormonell prev..?)?

Har ALLTID hatt det sånn, dritkjedelig å ikke vite nøyaktig når man får den! Som oftest kommer den etter akkurat 4 uker, men så skjer det (flere ganger i året) at den kommer en uke for tidlig eller 2 uker for sent!

DØDSKJEDELIG! [:'(]

Flere som meg?[8|]

Hadde det etter Emma.. Hadde kun mensen to ganger før jeg ble gravid igjen (fikk vel igjen mensen når Emma var 10 mnd) - med sykluser på mellom 40 og 60 dager.. [:-] MEN jeg har gått på pilla fast siden jeg var 16 - så vet egentlig ikke hvordan den hadde vært da.. Men mener å huske de to årene fra 14-16 var det hver 28 dag på dagen [8D]

Og sånn btw - rart å tenke på at på over 2 1/2 år har jeg kun hatt den 2 ganger!!! Det er deilig det

ORIGINAL: KathMor

Hadde det etter Emma.. Hadde kun mensen to ganger før jeg ble gravid igjen (fikk vel igjen mensen når Emma var 10 mnd) - med sykluser på mellom 40 og 60 dager.. [:-] MEN jeg har gått på pilla fast siden jeg var 16 - så vet egentlig ikke hvordan den hadde vært da.. Men mener å huske de to årene fra 14-16 var det hver 28 dag på dagen [8D]

Da jeg gikk på pillen før Ine ble til, hadde jeg det også sånn; mens hver 28. dag og den varte aldri lenger enn 2-3 dager[:)] Men etter fødslene reagerer jeg voldsomt på hormoner, så jeg kan ikke bruke pillen[&o]

ORIGINAL: KathMor

Og sånn btw - rart å tenke på at på over 2 1/2 år har jeg kun hatt den 2 ganger!!! Det er deilig det

På den andre siden har du vel hatt andre "plager" i mellomtiden.......................[8D]

Jeg har veldig uregelmessig, ikke brukt piller siden jeg var 20 år. Tåler de dårlig...
Nå har jeg jo HS, så ingen mensen etter de første blødningene ga seg. Og merker ikke noe til hormonene enda!![:)]

hva er HS??
jeg hadde en syklus som var stilt etter klokka før men så begynte jeg på pilla også var det regelmessig helt til jeg skulle ha eksamen.. etter det blødde jeg HELE tden.. også ble jeg gravid også sluttet plutselig kroppen min med å legge egg og ha mensen[8|] nei hormoner og sånn er ikke lett å forstå seg på..

Back
Topp