uregelmessig fosterlyd

ginny

Andre møte med forumet
Hei!
jeg var hos jordmor i går og da hun hørte på fosterlyden var den uregelmessig. jeg skal tilbake om 14 dager for å lytte igjen. jeg er veldig redd for at det skal være noe galt og har nesten ikke sovet i natt... noen andre som vet noe om dette? jeg ville vel blitt sendt på sykehuset hvis det var mistanke om at noe var galt? håper noe vet noe om dette[:(]

hm... Har opplevd at pulsen veksle fra 130 til 160 mens jordmor måle, men ho har alltid sagt at d e heilt normalt. Hvis babyen akkurat da har en aktiv periode og røre på sæ, så går pulsen opp, eller hvis jordmor har klemt litt på magen og sånt, kan de bli stressa.
Trur nok heilt sikkert de hadde sendt dæ på sykehuset før grundig sjekk, om det va mistanke om noe galt!

Oi, ikke noe hyggelig [:o].Vet ikke så mye om det , men det var en annen jente her som de ikke hadde hørt hjerteslagene på og ble sendt til sjekk, men alt var ok. Ettersom du ikke skal tilbake før om 14 dager er det nok ingenting å bekymre seg for. Men skjønner godt at du er bekymra, hadde vært det jeg også[:o][:o].. Ring legen din eller føden på sykehuset ditt. Det hadde jeg gjort..

Masse lykke til..

Jeg ringte legen min nå, han sa jeg kunne ta det med ro, så da må jeg vel stole på at alt er i orden. det var 10 - 15 jevne slag og så litt hakking. det kunne vist være normalt, og han sa at de ville sendt meg til sykehuset hvis de trodde noe var galt. så da kan jeg vel slå meg til ro med det[:)] fælt hvor bekymret man blir[:)]

Uff ja, skjønner deg såå godt, men håper du slapper litt mer av etter å ha ringt legen. Man bekymrer seg hele tiden nesten og bare vent til den er født da er det andre ting å bekymre seg for [8|][:o]..

Håper alt går bra.
KLem fra meg

Back
Topp