Urban Jungle

Bella_

Gift med forumet
Noen som har den Mountain buggy Urban Jungel? Er dere fornøyde med den, og når startet dere å bruke den?
Vi vill ha sånn[:)]

ORIGINAL: Alexandra82

Slik vil vi også ha, vært å sett på den på Nordby.

Tror Fru Riskorn har sånn. Eller samma merket iallefall.

Ja, det har hun!!! ELSKER OTHen min!!!!!!!! ALT er bra med den! Den er lett, den er fantastisk å kjøre, den er komfortabel for barnet, den er en drøm av en vogn!!!! Oki, den er kun fremovervendt og den har ikke full liggestilling. Så den passer brst fra sånn 6-7 månedr og oppoer... Men, sett bort fra det - den PERFEKTE vogn!

Er det bare sportsvogn? Jeg så den et sted med bag, og det trenger vi jo ikke. Hva koster den (i Norge og Sverige)?

Jeg har også den vognen og er knallfornøyd. Har både bag og sportsvogn, men min sportsdel kan legges helt flat så vi har tatt den i bruk allerede. Tror de eldre modellene ikke kunne legges helt flatt. Eneste ulempen er at sportsdelen kun kan vendes forover så man har ikke like god oversikt over babyen da.
Ellers er den lett å håndtere, enkel å legge sammen og har fått plass i bagasjen på alle bilene vi har prøvd uten å ta av hjulene. Hjulene taes av veldig enkelt. Også kan man bruke maxi cosi bilsete på den som jeg synes er veldig kjekt.
Jeg kunne ikke tenkt meg noen annen vogn og kan virkelig anbefale vognen.

ORIGINAL: Fru Riskorn

ORIGINAL: Alexandra82

Slik vil vi også ha, vært å sett på den på Nordby.

Tror Fru Riskorn har sånn. Eller samma merket iallefall.

Ja, det har hun!!! ELSKER OTHen min!!!!!!!! ALT er bra med den! Den er lett, den er fantastisk å kjøre, den er komfortabel for barnet, den er en drøm av en vogn!!!! Oki, den er kun fremovervendt og den har ikke full liggestilling. Så den passer brst fra sånn 6-7 månedr og oppoer... Men, sett bort fra det - den PERFEKTE vogn!

Signerer:)

Back
Topp