ups- fortalt til 1 = 20 :p

febbaby

Elsker forumet
Septembermødre <3
fortalte min mor at jeg var gravid, men da måtte jo far få vite det !
og søsteren min ! og vi kunne jo ikke holde det hemmelig for mormor! eller tantene og onklene mine ! hehehe mødre altså ! :pp
så idag har vi vært oppe hos svigers og fortalt det til de også :p
litt tidlig, jeg som ville vente til 12 uker. menmen :)

alle ble hvertfall veldig glade ! :)

så kjekt da :) jeg gleder meg til vi skal fortelle det :):)

er veldig spennende å se reaksjonene :p haha
nesten ingen som tror på det til å begynne med :p

hehe. rar effekt det der altså[8D] Vi har fortalt det til alle i familien v da. Men ikke til venner enda ( minus 1 son jeg vet holder tett) For blandt venner er det tendenser til å bli fortelle til 1 = 100[:D]

Jeg har fortalt det til en kollega, coachen min, akupunktøren min. Også var det 2 som fant det ut fordi de henger på BV og hu ene har termin i januar...

Ellers har jeg vært ganske østers... Men har tenkt å fortelle det til sjefen min, men holder på å planlegge en nerdete måte å fortelle det på. Hadde laget en liten mail i binært, men tenkte jeg skulle lage perl script i stedet [8D]

Jess, jeg vet det høres gresk ut. Det er det [8D]

Rar du Alvani[8D][;)]

Fortalte det selv til mange når jeg var 4-5 uker på vei,
nå 9 uker på vei og vellykket ul,
så har gjort det offentlig nå
[:D]

De jeg har fortalt det til i min familie i alle fall, vet at de ikke skal si det til noen, så da er det mine foreldre, min bror og hans samboer, og farmor som vet det.

I svigerfamilien tror jeg de har en litt lettere spredning... siden mannen aldri poengterer at dette skal de ikke viderebringe. (det gjør forresten ikke jeg heller da, mamma tar den helt av seg selv, og spør bare NÅR hun kan fortelle det videre)

Jeg har ikke lyst å fortelle det på jobb helt enda, det får vente til over ferien, men både min familie og svigerfamilien bor så mange mil unna at det er ikke noe problem at familiene vet.

*fnis* nå har jeg sendt binærmailen min til sjefen min..

[:D][:D]

Back
Topp