Ups! Ang strømforbruk

Durken

Forumet er livet
Vi flyttet inn i ny bolig i august. Så aner liksom ikke helt hva strømforbruket ligger på her om vinteren.

Leste av strømmen nå, og det er da for november og desember... og vi har brukt 5092 kw.
Er ikke det sykt mye?

Hva bruker dere i mnd?

Vi brukte vel ca 3500 kwt for oktober november desember. leilighet på 70 kvm

ORIGINAL: *snuppis*

Nettopp flyttet i nytt hus og har brukt 2500 kwt på ca 4 uker.

Det likner jo vårt forbruk, heldigvis[:)]

ORIGINAL: Durken

ORIGINAL: *snuppis*

Nettopp flyttet i nytt hus og har brukt 2500 kwt på ca 4 uker.

Det likner jo vårt forbruk, heldigvis[:)]

Har ikke peiling på om det er mye eller vanlig jeg, men nå har det jo vært grisekaldt og da bruker man jo mer enn vanlig..

Jeg har brukt ca 2300 kw, 75 kvm leilighet.. men har en ovn her å den må stå på 30 grader ellers fryser vi ihjel!
så jeg synes dere kanskje hadde brukt en del, men det vil jo regningen vise![8D]

Vi har 100 kvm rekkehus.
Varmekabler i 1.etg, de drar nok mye, og så lukket vi ikke lukene over vinduene før i helga[&:]

Mener jeg leste det til å bli rundt 3300kwt for nov og des... Vi har 110kvm hus... Laga full julemiddag og nyttårsmiddag.. Det drar mye strøm ja...

Vi brukte 4200 kwh de siste to mnd'ene..Hus fra 1972..med gamle 2 lags vinduer i stua. Soveromman e tett nu. 120-130 kvm med uinnreda kjeller..
200 mindre enn samme periode i fjor.

Fyrer med varmepumpe bare..og en ovn på badet.
(Men nu når d e mer enn 15 minus, e d vedfyring)

vi har eit hus på 300kvm og hadde straumrekning på 5200kwt.
varmer med varmepumpe + vedfyring.

vi har brukt 1100 kw, på 3 mnd....så synst det hørtes fryktelig mykje ut[8|] 

Vi har peis da,men har likevel leilighet på 80 kvadrat

jeg fikk sjokk da jeg leste av min. 4000 kw på nov og des. og jeg bor på 40 kvm og bruker peis. skjønner ingenting[&:][&:]

Jeg bor i en 70kvm leilighet og bruker 5538 i året...! men jeg har varmtvann og fyring inkl i husleia[:)]

ORIGINAL: Stita

jeg fikk sjokk da jeg leste av min. 4000 kw på nov og des. og jeg bor på 40 kvm og bruker peis. skjønner ingenting[&:][&:]

Oii.. Det var mye [:o] Det er ikke flere på den måleren da??

Har hus på 200kvm og ligger på rundt 3000kw for 2 mnd i vinterhalvåret..det blir i under kant av 4000kr i strøm annen hver mnd..så jeg syns 5000kw høres mye ut[:-]

ORIGINAL: Rebecca85

Har hus på 200kvm og ligger på rundt 3000kw for 2 mnd i vinterhalvåret..det blir i under kant av 4000kr i strøm annen hver mnd..så jeg syns 5000kw høres mye ut[:-]

Ja, uff, blir dyr regning. Vi har kun varmekabler og panelovner å fyre med. Og så fant vi ut først her om dagen at luka i alle vinduer var åpne og at det rima på veggen utvendig over vinduene[&:] Bittelitt varmetap, ja.

Vi hadde brukt 5900 ca siden forrige avlesning. Tror vi(les;mannen min) leser av hver tredje mnd.

Back
Topp