uppdatering herifrån

Lille Snodig

Glad i forumet
Da er ..........................................................................

10 kg borte vekk!!!!!![8D][8D][8D][8D][8D][8D][8D][8D][8D][8D][8D]

Ketolysekuren, er et lite slit. Begynner å hate alt fettet man skal ha i seg, men fy faen å resultater det gir da. Begynte 19 august. holdt på en uke, så var det barndåp og alt gikk til helvet en uke og nå er det to uker sammenhengene i ketose.

Sykler 30 min og/eller går 3 km hver dag.

ORIGINAL: *Mina min*

Kanooon bra

Jeg er også på ketolyse. Etter jeg begynte å bruke noen av oppskriftene på denne siden http://lenabeatrice.net/, så har det åpnet seg en ny verden for meg altså. Gikk på ketolyse i 2006 og frem til jeg ble gravid med Mina våren 2007. Da brukte jeg kun oppskrifter fra boken.

Kan virkelig anbefale å lage tekakene, bedre erstatning for brød på ketolyse tror jeg ikke finnes[:D] Kan brukes til hamburgerbrød og greier hehe[:D]

Stå på videre søta, du er flink[:D]

Selv kjører jeg 30days som trening. Har også Zumba, men må rett og slett ned noen kg for å få inn kordinasjonen,, nå er det bare bump i bump all the way[&:][:D]

he he he kjenner veldig godt igjen den bump bumpen føler det slik når jeg går. Må jo lære å gå på nytt når man skal gå i rask gange, etter at man har blitt feit.

Tusen hjertelig takk for link, kansjke det blirr litt lettere, syntes ikke maten i boka høres fristende ut i det hele tatt så har ikke laget noe av det.

Har du noe mål eller??
Jeg startet på 92 og skal ned til 60 så har 22 kg igjen, men tenker ikke at jeg ikke klarer det, for det skal jeg så om dagen blir det mer: når jeg har kommet meg ned til 60 da skal jeg
Tror det har mye å si at man tenker positivt.
Dette klarer vi:O)

ORIGINAL: Kjærringa på Toten

sign bare kjærringa jeg. Jeg er imponert!!!

Så utrolig flinke dere er Heike og Lene stå på videre[:D]

ORIGINAL: unemoren

Så utrolig flinke dere er Heike og Lene stå på videre[:D]

wow!! misunner pågangsmotet ditt[:D]
flinka[:)]

Back
Topp