Uppdatering från mig :D

mammas_elskling

Forelsket i forumet
Läänge sen ja var inne här nu :) Birk har hunnit bli nästan 8 månader väger 11,5 kg och är 72 cm :) Vi har flyttat in i huset och stor trivs! Jag har börjat med mitt körkort och hoppas få de innan ja börjar jobba.

Jag blir bara mer och mer betatt i min älskade son och de är så kul att de händer så mycket nu. Han rullar istället för att krabbe, men de kommer nog senare med tanke på hans vikt ;P Han kramas och pussas och säger mamma och pappa. Pratar igentligen ganska mycket med sig själv och sina leksaker också ;P Är så häftigt att se han bli en liten person.

Jag har riktig ångest för att börja jobba igen.( Börjar 15 juli). Någon mer som känner så?
Jag har sjuukt seperationsångest! Fast ja vet ju att han kommer ha de jätte bra med sin pappa, men de tar verkligen imot att lämna honom för jobbet.

iphone 097.JPG

Så søøøøt han eeeer!!!:D
Elsker uttrykket hans og den lille "pistol-moves'en" han gjør på det nederste bildet.♡. Jeg har også ei lita rund ei, 8mnd 10dager, 9.7kg og 69cm. Hun er ikke så aktiv, men det kommer etter hvert - som du sier. ;)
Bare de er blide og fornøyde, og dét ser de ut til å være både Jenny og Birk. :)
Jeg begynte på jobb 24.april og trives med det. Ser at vesla koser seg veldig sammen med pappaen sin. Og han har fått lært henne å kjenne på en annen måte enn når han var på jobb. ♡

Hehe, FOR en liten sjarmør! :D :rolleyes:

Jeg begynner i full jobb 15.juli, gleder meg ikke vilt akkurat, synes det er litt vemodig at det siste året har gått SÅ fort! ;) Skal jobbe litt deltid fra 1.juni da, så jeg får en mild tilvenning på arbeidslivet. Snuppa får det nok strålende bra hjemme med pappaen, er verre med mammaen. Vet ikke hvordan jeg skal klare meg hele dagen uten vesla! :oops: :P

Så nydelig han er!!! :D
Min permisjon er over, men jeg er for tiden arbeidsledig og går hjemme sammen med min kjære mann :p
Leter etter muligheter for ekstravakter rundt om i sommer, for å tjene litt penger. Får ikke så mye av å daffe rundt hjemme, gitt.
Hadde aldri orket å jobbe fult nå... Synes Lillebror er altfor liten og avhengig av puppen og meg enda... :(

Back
Topp