Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Vi har uppababy vista og cruze. Strålende fornøyd med begge vognene.
Kjøpte uppababy vista nå, siden vi trengte en lett søskenvogn. Vistaen er også lengre i ryggen, som gjør at barnet kan bruke den over lengre tid. Min 2åring sitter fortsatt fint i denne en god stund fremover.
De oppleves god å trille, stabile selv om de er lette også blir de ganske kompakte når de er sammenlagt. Vil dog ikke anbefale å bruke det som terreng vogn, da de kan riste litt på ulent underlag.
Ellers vil jeg trekke frem solskjermingen som et stort pluss. Det er ekstra lengde i skjermen som gjør at barnet kan ligge og allikavel få full skjerming fra solen
Hadde uppababy vista i Egypt med yngste, prøvde bare dypbagen og syns det var en veldig fin vogn som var ganske praktisk, men den hadde liten bagdel iforhold til vår emmaljunga samt at bakhjulene sto så langt unna hverandre at den ble like bred som emmaljungaen også selvom den jo var en del mindre og det var synd for det gjorde den ganske klumpete på en måte
Takk for gode svar [emoji1303]
Vanskelig å velge vogn synes jeg. Vi droppet til slutt vogn fra UPPAbaby, mest pga størrelsen på hjulene, synes de ble for små.