Uppababy Vista - laken/tisselaken

AndreBarnet

Andre møte med forumet
Hei!

Er det noen andre som har kjøpt Uppababy vista? Har dere tips til laken og tisselaken til vogn? Hvordan løser dere dette? :):)

Kjøp små papirkladder og ha under laken på vogna☺️ Fåes kjøpt på apotektet, anbefaler for så vidt det til bruk i seng og, da det fort blir mange skift ved gulp og bæsj igjennom hvis man bare har tisselaken

Vi har brukt den vogna til to barn (og skal bruke den igjen nå). Vi brukte minste laken fra vanlige butikker (synes å huske de var 40x90, samme som vi hadde i bedside crib), og bare dyttet det ekstra stoffet under madrassen, helst i hodeenden. Det fungerte helt fint.
Kan ikke huske at vi brukte tisselaken i, men kjempebra tips med de der fra apoteket! Det tror jeg vi skal gjøre denne gangen.

Hei!

Er det noen andre som har kjøpt Uppababy vista? Har dere tips til laken og tisselaken til vogn? Hvordan løser dere dette? :):)
Forresten, nå husker jeg at vi ikke brukte tisselaken i starten (heller ikke i senga inne) fordi det ikke puster. UppaBaby skryter av pustende madrass og greier, og det er jo nytteløst om man dekker det til med plast. Jeg tenker da mest på at det er dumt i hodeenden. Derfor tenker jeg nå at tipset med klaffer fra apotek er topp.
Vi brukte derimot alltid en gulpeklut under hodet til baby, både i vogna, senga og babynestet, for å slippe å vaske lakenet om det kom litt (eller mye) gulp.

*sniker fra september*
Kan tipse om at Sparkjøp selger metervare med "tisselaken" som du kan klippe til i passelige størrelser. Så slipper man bruke engangs (det kan bli mye søppel av det) :)

*sniker fra september*
Kan tipse om at Sparkjøp selger metervare med "tisselaken" som du kan klippe til i passelige størrelser. Så slipper man bruke engangs (det kan bli mye søppel av det) :)
Godt tips, har kjøpt metervare på sparkjøp til vogn og vugge som jeg har lagt slik at det ikke kommer under hode :) veldig greit å kunne klippe å tilpasse selv :) Enig det blir unødvendig mye søppel med engans. Lurt å Tenke litt på kloden vår :)

*sniker fra september*
Jeg finner det ikke på nettsiden. Vet du hva de kaller det? Heter det noe annet enn tisselaken?

Back
Topp