Uplanlagt gravid...

Litjja26

Blir kjent med forumet
Lurer meg inn her jeg, litt uplanlagt...
Fikk plutselig kastet et positivt svar etter meg hos legen her om dagen da jeg var inn for å sjekke noe annet...
Litt av et sjokk:eek: hadde kanskje forventet å ha litt mer symptomer i niende uke!
Helt nytt forhold, faktisk så ferskt at familie og venner ikke har møtt mannen enda...
Han frika mildt sagt ut... Så akkurat nå ser det ut som om jeg blir alene om dette her... Håper han får tenkt seg litt om etter at sjokket har roet seg:(
Har 2 aborter med en psykopat til mann bak meg, så håper at dette kan bli til en positiv opplevelse for meg!:Heartred

Sniker fra september :) opplevde det samme, var hos legen å skulle noe helt annet, men hadde me urin så spørte om hun kunne sjekke siden jeg ikke hadde fått mensen. Så da var den positiv. Kom hjem og ringte han jeg var sammen me da, ble ikke glad I det hele tatt.. ville jeg skulle ta abort, noe jeg ikke ville. Så da ble jeg også alene. Forskjellen var vell at vi hadde Vært sammen 1,5 år :p håper det ordner seg for deg hvertfall og at han snur mening. Trist når de skal Vær sånn. Lykke til :)

Det var jo ikke helt de hyggeligste omstendighetene, at han frika ut. Man vil jo helst være to om slikt, selv når det er en overraskelse.

Jeg ønsker deg lykke til i alle fall

Dette var trist å lese :(. Sender deg en klem :Heartred.
Kanskje han må fordøye det litt?
Det ordner seg- alltid! :)

Last edited by a moderator:
Det er mange menn som trenger å fordøye det litt. Så ikke gi han opp enda. Kan hende han bare må vende seg til tanken på å bli far osv. :)

Har et håp om at han skal snu, og tror det innerst inne å... Men i og med at han jeg var sammen med sist absolutt ikke gjorde det, så klarer jeg ikke helt å tenke positivt! Men det her går bra uansett det, er så innstilt på å klare det alene, at det blir bare en bonus vis han skaffer seg et par baller og tar seg sammen!;)

Gratulerer med spire og lykke til! Håper mannen klarer å tenke seg godt om og komme til fornuften :)

Gratulerer så mye. Veldig dumt at mannen ikke ble så glad. Håper det ordner eg til slutt, og ønsket deg masse lykke til. Tenk at du har et mirakel i magen!! :D <3 <3

Gratulerer så mye med spiren :) synd at du er i den situasjonen du er i, men når alt har fått roa seg å det har fått synka inn til kjæresten din så kan han jo komme på andre tanker :) Masse lykke til iallefall, heier på dere :) :)

Gratulerer!:) nesten samme situasjon her. Vi rakk aldri bli sammen før jeg ble gravid. Han håper hele tiden jeg skal ta abort, men det kommer ikke til å skje. Han sier han ikke vil ha noe med verken meg eller baby og gjøre. Men regner med han snur etter noen mnd :)

Uff, ingen god opplevelse... håper han finner ut at det kanskje kan være litt kos med en liten en :) mannfolk trenger litt tid innimellom til å fordøye ting... gratulerer med den lille spira ;-)

Gratulera så mykje med spiro. Håpe mannen snart snur, og at dåka kan gleda dåka øve den lille sammen :)

:HeartbigredKlem og varme tanker

Håper han tar til fornuft og gleder seg over babyen du bærer:)

Gratulerer og lykke til!:)

skjedde det samme her bare at han har snudd seg litt nå vertfall.. ganske nytt forhold, verken foreldre eller søsken veit om han.. aner ikkje korleis ein skal sei til dei at ein er gravid om 2-3 mnd :/ ?

Takk for gratulasjoner og trøstende ord!:)
Fikk heldigvis kontakt med mannen i dag, å det virker som dette går i riktig retning... Han har en lang vei å gå, men han jobber virkelig med å akseptere det som nå har skjedd <3
Endelig kan jeg kjenne litt på gleden!:):love017

Back
Topp