Uplanlagt gravid, vet ikke når termin er..

Ønske_mamma

Betatt av forumet
Aprilbarna`15
Hei Har nylig funnet ut at jeg er gravid med nr 3. Var ikke planlagt denne gangen, men lykken er like stor! Siden det ikke var planlagt er jeg imidlertid usikker på når termin er. Hadde det jeg i alle fall tror er menstruasjon i desember, men hatt noen blødninger også etter dette. Var hos lege i dag og fikk gjennomført innvendig ultralyd. Fikk se et lite hjerte som slo og mye bevegelse. Lurer derfor veldig på hvor langt på vei jeg er Fastlege har henvist meg til ny tidlig ultralyd for å estimere termin så det blir veldig spennende. Rart å ikke ha kontroll Noen flere som har liknende erfaringer?

Gratulerer!!! Dersom det var både hjertebank og mye bevegelse, så vil jeg tippe du er over uke 8/9 iallefall, mener det er rundt den tiden fosteret begynner å bevege seg? Lykke til - håper du slipper å vente så lenge på ul!

Hei Har nylig funnet ut at jeg er gravid med nr 3. Var ikke planlagt denne gangen, men lykken er like stor! Siden det ikke var planlagt er jeg imidlertid usikker på når termin er. Hadde det jeg i alle fall tror er menstruasjon i desember, men hatt noen blødninger også etter dette. Var hos lege i dag og fikk gjennomført innvendig ultralyd. Fikk se et lite hjerte som slo og mye bevegelse. Lurer derfor veldig på hvor langt på vei jeg er Fastlege har henvist meg til ny tidlig ultralyd for å estimere termin så det blir veldig spennende. Rart å ikke ha kontroll Noen flere som har liknende erfaringer?

Gratulerer !!
Det var net det samme med meg! For 2 uker siden ca. Fikk komme til tidlig ul, så såvidt et hjerte som slo å noen som sprellet rundt der inne. Legen tok noen mål å regnet seg frem til da 6-7 uker ca, skal på fosterdiagnostikk 20 mars, da får jeg jo og vite en mer nøyaktig termin!

Godt å høre at nr 3 kom brått på flere, hehe!

Samme her! Antar desember men vet ikke helt når, vet bare det var før bursdag til broren min 12 desember

jeg skal til tidlig ultralyd pga mentale utfordringer hos meg selv nå; jeg sliter med å ville beholde barnet samtidig som abort er uaktuelt. Hatet babyen første svangerskap også helt til jeg var på ultralyd ved 19 uker så jeg ble henvist til tul for å se om det hjelper følelsene mine.

antar jeg er 11 uker ca på vei.

Tusen takk alle sammen Fikk faktisk time for tidlig allerede i morgen så da får jeg vel også estimert hvor langt jeg er på vei Kjenner jeg er skikkelig spent!

Back
Topp