Update!

Spente nå? I går eftan (ca rett rundt 17.30) bestemte herr lege og gi meg 3dje pille, og vi var egentlig klare for plan B i dag, hadde pratet med overlege tidligere på dagen ang dette. Herr lege sa at om ikke annet så fikk jeg få en god natt søvn og lade opp til i dag. Men sånn ble det jo ikke! Klokka bikket vel 18.00 og det kjentes ut som noe som poppet, og smertene økte Drastisk i styrke (med stor D!) ca 18.30 ish var livmortappen borte og åpning var på ca 2 cm! Så fikk en stikkpille, hjalp ikke, fikk morfin, hjalp ikke(hjalp sikkert men kjentes ikke sånn ut :p) i halv 8-8 tiden rullet jeg inn på fødestuen med 8 cm åpning, og vipps, 20:45 kom lille Caia til verden! 2910gram og 48 lang, helt perfekt <3
Bilde skal jeg legge ut senere når vi velger og dele det på andre sosiale medier :) alt står bra til med alle 3, lettere sliten, men så verdt det <3
Så braa! ❤️ Gratulerer så mye!

Gratulerer så mye med den lille jenta. Kos dere masse.

Gratulerer så mye!! Kos dere masse <3

Gratulerer! Også ble det en "sørlending" :) Godt det endte bra, og så håper jeg det ordner seg greit med alle småting som bilstol og siste finish hjemme ;)

Back
Topp