Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hei! Skal til første legetime imorra... Lurer rett og slett hva som er greit å ha urinprøve i??? Eneste jeg kommer på at jeg har er syltetøyglass, føler liksom det er litt rart... Eller er det ikke det? Utrolig at en kan bekymre seg for en sånn bagatell, da.....
Syltetøyglass kan du godt bruke, bare pass på at du koker det først.
Ellers så får du kjøpt urinprøveglass på apoteket, men det er ingen vits i å kaste vekk penger på det dersom du har syltetøyglass liggende hjemme[;)]
hei
det lurte jeg også på, men du får kjøpt i apoteket sånne urinprøveglass, men kanskje litt sent det nå da hmmm[:)]
jeg hadde ikke det første gangen jeg heller, men jeg hadde sånn glass til babymat vet du, så jeg brukte det, det er jo ikke så stort som syltetøyglass....
Jeg får alltid med meg et nytt urinprøveglass når jeg er hos jordmor eller lege. Har gjort det i alle mine svangerskap, så jeg trodde det var en del av den gratis oppfølgingen, jeg. Men det skjønner jeg, at jeg bare bor på riktig sted....