Up & Go

mammaannmari

Glad i forumet
Noen som har prøvd Libero Up&go bleiene?
Bruker normalt nr 4, men disse virket så små i up&go i forhold til de vanlige.

Jeg har prøvd..ikke at vi trenger det enda, men mannen kjøpte feil en gang[:)] eneste negative jeg har å si er at på natten så tisset gullet igjennom oppe ved der tapen normalt ville ha vært... [&o]

ORIGINAL: Stardust81

Ja, har prøvd de, men med dårlige resultater. De bare lekker jo! Har prøvd både str 4 og 5 men blir samme greiene uansett. Om natta er de i hvert fall håpløse, våkner alltid til en kliss klass liten kar med up&go'en[:'(]

Ja!! Det jeg tenker er at de sikkert er veldig greie når barnet løper rundt og sånt.. men når de skal sove, så må de evt ha på en annen bleie.. Så det blir ikke mer up&go her i gården før han kan å gå[:-]

Jo har samme erfaringen, de lekker på natten. Blir bare å bruke de på dagen.
Har egentlig ikke heller så stort behov for de ennå. Men gøy å prøve[:)]
Hvordan var 5 bleien da, ble den veldi stor?

Bruker up&go nr 4 og er veldig fornøyd både på dagen og natten [:)]
nr 5 har jeg ikke prøvd selv, men tantegutten min bruker den og blir 2 år til sommer'n [8D] (og han er ikke den minste)

Vi har brukt de noen ganger og det har gått veldig fint :) Hadde en ulykke en gang når mikrobjørnen hadde det man kan kalle diare :P 

4 ble lekk med en gang.. her ble det 5 som var tingen!

ORIGINAL: kvitsaus

Bruker up&go nr 4 og er veldig fornøyd både på dagen og natten [:)]
nr 5 har jeg ikke prøvd selv, men tantegutten min bruker den og blir 2 år til sommer'n [8D] (og han er ikke den minste)

Vups, nei da tror jeg 5ern blir i største laget. Men det er jo heller ikke verre en at jeg prøver en pakke[8D][:)]
Så rart at noen lekker og ikke andre[8|]

Her går det kjempe fint med str.6[:)]
Brukes helst på dagtid men prøvde i natt og det gikk uten lekk[;)]

ORIGINAL: MiCri

Vi bruker up&go, aldri noen lekkasje her...

Veldig fornøyde er vi! [:D]

ORIGINAL: MiCri

Vi bruker up&go, aldri noen lekasje her...

Back
Topp