Up and go...?

Ja, bruker det som regel på dagtid. Er et mareritt å få annen bleie på han for tiden, for vil ikke ligge i ro!

Vi har begynt med det, men det er pga at vi har et stort lager med fotball up & go-bleier[8D]

Men har forøvrig funnet ut at det er ganske praktisk, for han ligger sjelden i ro på stellebordet[;)]

ORIGINAL: MammaKarri82

Vi har begynt med det, men det er pga at vi har et stort lager med fotball up & go-bleier[8D]

Men har forøvrig funnet ut at det er ganske praktisk, for han ligger sjelden i ro på stellebordet[;)]

Ja jeg har prøvd de fotball up&go'ene nå i det siste, men de holder ikke tett! Snuppen er alltid våt igjennom uansett hvor lenge/kort han har hatt på en. Holder meg til pampers jeg [:)]

Har brukt det noen ganger, men de holderr dårlig tett synes jeg. Men må nok prøve på en ny runde nå med tanke på at lillegutt er helt makk på stellebordet. Er helt svett etter å ha fått på han bleia. Vil tro det er lettere å dra på han en istedet da på dagen. 

Har brukt dem litt, men egentlig så er de for store til vesla (hun er ikke 7 kilo...)

har brukt det siden han begynte med 4-bleier.. nå bruker han 5-bleier.. har brukt de i sikkert 3 måneder. klarer ikke bruke de teipbleiene jeg :P

ORIGINAL: MammaKarri82

Går stort sett greit med vanlig bleie her enda.  Vurderer å kjøpe en pakke for å teste, men kommer nok til å bruke vanlig bleie om natta uansett.

Japp, da hun var rundt fem måneder. Jeg tror de er best rundt tjukkmagen hennes [:)]

Ja, Libero 7-11 kilo, og de holder tett!

Tror jeg må kjøpe en pakke å teste ut. Snuppa er også makk på stellebodet, ser for meg at det er noe letter å få på en up and go enn teip bleiene.

ORIGINAL: Ulva

Tror jeg må kjøpe en pakke å teste ut. Snuppa er også makk på stellebodet, ser for meg at det er noe letter å få på en up and go enn teip bleiene.

MYE lettere, hehe

Ja, har brukt det ganske lenge nå... Libro sine...

ORIGINAL: Miss Gilmore

Jupp[:)] Bruker det om dagen og vandlige på kvelden[:)]

Vi og[:)]

Ja, og de fungerer supert, både dag og natt. Rart vi har så ulike erfaringer med de samme bleiene...

Back
Topp