Up and go på natta??

Littlegirl

Betatt av forumet
Noen som har erfaringer med up and go bleiene på nettene?

Vi bruker det og det funker veldig bra [:)]

Ja, jeg bruker de om nettene[;)] Kjempefornøyd jeg. Begynte med det nå fordi lille Frida er litt vrang om dagen.. vil ikke ligge på stellebordet.. så ikke så lett å ta på andre bleier.. Kjempefornøyd jeg i alle fall

Det funker ikke her iallfall.. blir alt for våte

Vet ikke hvorfor, men har liksom for meg at de vanlige holder bedre hele natten igjennom..

Men så skal det nevnes at jeg ikke har testet ut up and go for i kveld. Så venter på å se om senga er ren og tørr i morgen tidlig.

Funker ikke her..bestandig tisset igjennom på sidene!

ORIGINAL: Dragemamma

Dårlig erfaring, de blir for våte...

Vi bytta tilbake til tapebleier om natta etter x antall lekkasjer [&:]

Bruker de ikke på natten fordi jeg innbiller meg at de vil lekke på sidene.Hun tisser mye om natten. De vanlige bleiene går mer utover på sidene føler jeg da hehe

Vi bruker det, funker bra det!
Du må vell bare prøve å se [:)]

Her lekker det om vi bruker vanlige tapebleier på natta, så vi bruker kun up and go på natta. Har ikke vært lekkasje en eneste gang med de.

Bruker kun Up&Go om natten, de tar av seg de vanlige bleiene [&:] 
(Tar av pysj også selvfølgelig.. [:-])

Vi har bare brukt up &go siden han var 6-7 mnd. og har aldri hatt noe problem med dem...[:)]

Her tisser lillemann mye på natta og bæsjer på morran så jeg synes de vanlige er bedre på natta... Bruker up and go på dagen da

Vi bruker de kun om dagen, om natten har vi hatt noen uhell med de, derfor bruker vi "vanlige" om dagen.

Back
Topp