Up again....

BflyW

Elsker forumet
Sovnet rundt midnatt og var OVERTRØTT.
Kroppen verket, og jeg klarte bare ikke å slappe av. La meg rundt 23.00 men flyttet ut til stua (i verandadør-åpningen) på IKEA gjesteseng kl 00.00 for å få det litt kjøligere.

Kl 03.17 bråvåknet jeg av skikkelig vonde kynnere - tror det er modningsrier. Kjentes skikkelig ut som mensen, med strålinger nedover lårene....
Ble litt engstelig ja.... Begyndte å tenke... hm... er ikke klar enda! Når skal jeg bestemme meg for om det er modningsrier eller ekte rier? (mao når skal jeg ringe - jeg skal jo ikke vente så lenge, for jeg skal jo ha KS...)

Gubben drar på øvelse om noen få timer og kommer ikke hjem før lørdag - kan jo ikke akuratt holde ham hjemme pga kynnere heller...
Pappa drar bort i morgen og blir borte til onsdag - begyndte plutselig å føle meg ensom og lurer på hvem jeg skulle ringe om noe skulle sette igang!
[:D] Jeg har jo ikke lyst til å måtte dra inn alene.... (Frem til jeg ev får kalt inn gubben - har heldigvis fått mobilnr til diverse troppsjefer, for gubben får ikke lov til å ha på mobil på øvelse/oppdrag)
Hm... tror jeg ringer venninna mi i morgen jeg og gjør henne oppmerksom på at jeg sikkert trenger litt oppmerksomhet denne uka... kjenner jeg ikke føler helt for å være helt alene....

Men har ikke kjent noe mer altså... var nok bare en skikkelig modningsri....
Ikke bekymret nå...
Men når hjernen er litt halv-tåkete så flyr liksom tankene....

Klarte ikke å sove igjen med det samme - så nå har jeg i mellomtiden strøket resten av barnetøyet. Jeg har tatt back-up av siten til en kunde (veldig viktig at jeg fikk gjordt dette før en ev. fødsel - så det var noe av det første jeg tenkte jeg måtte gjøre...) Og jeg tror faktisk jeg skal pakke sykehusbagen i dag - just in case....

ja de modningsriene får en til å tenke...I grunn så er det bra vi får de, så blir vi litt mer oppmerksomme på at det faktisk kan skje når som helst [:D] Vi får ikke satse på at det skjer noe mens du er alene.

kjenner hverken kynnere eller noe jeg....
kanskje kroppen min ikke gidder å forberede seg til fødsel??

Jeg har hatt kynnere i laaang tid allerede... men tror det er veldig forskjellig fra person til person.
Kanskje har det sammenheng med hvor godt man kjenner sammentrekningene ved mensen også? Jeg pleier å ha noen inn i HE%&/"#¤ mensensmerter...

Back
Topp