Unyttige kjøp til babyen

småtrollene

Elsker forumet
Kanskje mest til dere som har barn fra før... Men hva er det mest unyttige dere har kjøpt til babyen? :)

Kommer ikke på noe i farten jeg, men jeg vet at når andremann skulle komme så byttet jeg ut vippestol. Den jeg hadde var det jo ikke noe vipp i i det hele tatt, så kjøpte jeg en babybjørn vippestol :)

har ikke kjøpt noe til denne lille enda.. men med vesla.. tjaaaa.. altfor mye klær i str 50.. hu var 3945 ved fødsel og vokste veeeeldig fort..

Ikke direkte til babyen da, men brystpumpe! Kostet 500-600kr og jeg fikk den ikke til å funke! :(
Veldig synd! Men av en eller annen grunn så funka det ikke. Så det var litt synd!
Ellers brukte vi det meste til babyen :)

BV-app!

har ikke kjøpt noe til denne lille enda.. men med vesla.. tjaaaa.. altfor mye klær i str 50.. hu var 3945 ved fødsel og vokste veeeeldig fort..

Jaa det er sant! Jeg kjøpte aaaalt for mange bukser/gensere til førstemann! Hva gjør en liten en med genser og bukse når han ligger stort sett å sover i body og strømpebukse hele dagen?! ;)

Ikke direkte til babyen da, men brystpumpe! Kostet 500-600kr og jeg fikk den ikke til å funke! :(
Veldig synd! Men av en eller annen grunn så funka det ikke. Så det var litt synd!
Ellers brukte vi det meste til babyen :)

BV-app!

Var den ødelagt da? Jeg kjøpte også, en håndpumpe. Brukte den i 1 mnd, så det var vel kanskje ikke helt nødvendig det heller :) Å den ble ikke brukt til andremann heller..

Bodyer med kort arm sist gang, såå lite bruk for! Ellers kjøpte jeg alt for lite i 50 og alt for mye i 62.

De to forrige gangene har jeg vært litt for ivrig på å kjøpe inn all verdens bæreutstyr (bæresjal, mei tai, slynge +++). Jeg fikk aldri helt dreisen på den bæringen, så for meg var det et unyttig kjøp. Sikkert kjempebra for noen altså, men jeg fikk det liksom ikke helt til ;)

Kan ikke huske att vi hadde mange bomkjøp, men sånn nese suger til å fjerne snør med... ble aldri brukt.. kommer ikke på noe mer foreløpig:-)

Kan ikke huske att vi hadde mange bomkjøp, men sånn nese suger til å fjerne snør med... ble aldri brukt.. kommer ikke på noe mer foreløpig:)

trur det var noe av det smarteste vi kjøpte :P

Har ikke så mange bom kjøp fra sist, men av klær var det mye som var upraktisk å bruke, så nå vet jeg hvordan klær jeg ikke skal kjøpe, lillemor bodde i Body og strømpebukse. ;-)

Jeg hadde ikke klart meg uten brystpumpe, kjøpte manuell og hellr ikke nesesuger! :-P hehe ;)

Alt for mye bomullstøy til førstemann. Sats på ull! For mange tepper og banyleker. Kjøpte litt selv og fikk masse gaver.
Ikke kjøp for mye tøy, får som regel masse i gaver..

Jeg hadde kjøpt sjal på forhånd og det ble aldri brukt da lillegutt ikke var en bærebaby. Dessuten forsto jeg aldri meg helt på sjalet... Kan fint vente med å kjøpe slikt til man merker behovet oppstår tenker jeg.

Dette gjelder nok ikke babyer men svigerinna mi sa at de hadde tatt opprydning i huset.
Ungene hadde så mye leker at de kastet 2 fulle tilhengere.
Mange av disse lekene var ikke rukket å blir lekt med en gang.
Synes at det er fælt at unger ikke lærer å sette pris på ting.

Back
Topp