Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
når er det vandlig med utvendig Ul?
Jeg skal ul i uke 12+3 og lurer på om jeg får utvendig eller innvendig ul denne dagen..
Håper egentlig på dettroligtvis utvendig!
Jeg hadde innvendig uke 6+9Jeg hadde utvendig 8+3 denne gangen, tror det var helt på grensa.
Kommer sikkert litt an på hvor man tar UL også, men vil tro at i uke 12 blir det uansett utvendigJeg hadde innvendig uke 6+9
Jeg har vært på sykehuset for ul, og skal der neste gang og på fødeavdKommer sikkert litt an på hvor man tar UL også, men vil tro at i uke 12 blir det uansett utvendig
Hehe, ja det er litt spesielt. Jeg syntes det var kjemperart forrige gang, særlig det å måtte gå gjennom barsel/oppvåkning for å komme bort til ultralyd/fosterdiagnostikk Gikk veldig på tå hev og følte liksom jeg var en slags intruder derJeg har vært på sykehuset for ul, og skal der neste gang og på fødeavd
Er sikkert helt vandlig det asså men høres litt rart ut jeg skal på fødeavd
Er 3 uker til da , men føles så alt for lenge til ..Hehe, ja det er litt spesielt. Jeg syntes det var kjemperart forrige gang, særlig det å måtte gå gjennom barsel/oppvåkning for å komme bort til ultralyd/fosterdiagnostikk Gikk veldig på tå hev og følte liksom jeg var en slags intruder der
Masse lykke til når den tid kommer, når er det du skal på UL?
Ser den, er litt sånn uansett hvordan man har blitt gravid tror jeg, men er nok sikkert enda sterkere det ønsket om hyppige UL ved ivf Håper de 3 ukene går relativt raskt!Er 3 uker til da , men føles så alt for lenge til ..
Men takk
Man vil jo helst ha 1 gang i uken når man har blitt gravod igjennom ivf behandling
Ja håper detSer den, er litt sånn uansett hvordan man har blitt gravid tror jeg, men er nok sikkert enda sterkere det ønsket om hyppige UL ved ivf Håper de 3 ukene går relativt raskt!