Untvendig UL

Star1978

Gift med forumet
Assistert-jentene
når er det vandlig med utvendig Ul?
Jeg skal ul i uke 12+3 og lurer på om jeg får utvendig eller innvendig ul denne dagen..

13+2 hadde jeg utvendig

Kommer sikkert litt an på hvor man tar UL også, men vil tro at i uke 12 blir det uansett utvendig :)
Jeg har vært på sykehuset for ul, og skal der neste gang og på fødeavd :bored:
Er sikkert helt vandlig det asså men høres litt rart ut jeg skal på fødeavd :hilarious: :p

Jeg har vært på sykehuset for ul, og skal der neste gang og på fødeavd :bored:
Er sikkert helt vandlig det asså men høres litt rart ut jeg skal på fødeavd :hilarious: :p
Hehe, ja det er litt spesielt. Jeg syntes det var kjemperart forrige gang, særlig det å måtte gå gjennom barsel/oppvåkning for å komme bort til ultralyd/fosterdiagnostikk:) Gikk veldig på tå hev og følte liksom jeg var en slags intruder der:D

Masse lykke til når den tid kommer, når er det du skal på UL?

Hehe, ja det er litt spesielt. Jeg syntes det var kjemperart forrige gang, særlig det å måtte gå gjennom barsel/oppvåkning for å komme bort til ultralyd/fosterdiagnostikk:) Gikk veldig på tå hev og følte liksom jeg var en slags intruder der:D

Masse lykke til når den tid kommer, når er det du skal på UL?
Er 3 uker til da , men føles så alt for lenge til ..
Men takk ❤️
Man vil jo helst ha 1 gang i uken når man har blitt gravod igjennom ivf behandling :p

Er 3 uker til da , men føles så alt for lenge til ..
Men takk ❤️
Man vil jo helst ha 1 gang i uken når man har blitt gravod igjennom ivf behandling :p
Ser den, er litt sånn uansett hvordan man har blitt gravid tror jeg, men er nok sikkert enda sterkere det ønsket om hyppige UL ved ivf:) Håper de 3 ukene går relativt raskt!

Ser den, er litt sånn uansett hvordan man har blitt gravid tror jeg, men er nok sikkert enda sterkere det ønsket om hyppige UL ved ivf:) Håper de 3 ukene går relativt raskt!
Ja håper det :D

Sikkert utvendig, tok utvendig og innvendig for to uker siden og begge viste like godt faktisk. Var ikke langt på'vei da, kanskje 4uker el noe skal tilbake nå søndag **krysser for noermal utvikling**

Jeg har hatt innvendig i uke 6, utvendig i uke 8 (da så man nesten ingenting), innvendig i uke 12 og utvendig i uke 13. Selv synes jeg det var lite forskjell på hva man så innvendig og utvendig i uke 12 og 13. Tror grensen for utvendig ligger der omkring.

Tror det kommer an på utstyret der du skal. Jeg var på privat TUL 7+0, helt nytt utstyr og hun tok utvendig. Akkurat like bra bilde som da jeg tok innvendig 7+3 på sykehuset i fjor :)

Back
Topp