Unskyldninger grunnet graviditeten?

Petit

Elsker forumet
*MIA*
Har du kommet med noen unskyldninger eller hvite løgner for å skjule graviditeten?
Eller har du kommet med noen unskyldninger pga graviditeten om vi snur det den veien?

Sykdom ble brukt da jeg var så dårlig de første ukene og senest i helgen tok jeg en hvit løgn om at jeg går på en pencillinkur og derfor måtte takke nei til drinken jeg ble tilbudt ;)

Liker ikke å lyge,så gleder meg til det blir offentlig.

Er du langt på vei? :) når planlegger dere å offentliggjøre graviditeten?

Jeg er vell 16 uker (?) tror vi skal offentlig gjøre det etter oul, jeg har en liten mistanke om at det kanskje kan være flere der inne.

Tror ikke noen mistenker noe siden vi har en liten en på 7-snart 8 mnd. Jeg ammer fortsatt og har unnskyldninger i massevis :) itilegg så har vi ennda ikke hatt barnevakt til han på kvelden.

Gruer meg litt til å offentliggjøre det. Er bare jeg, sambo og helsevesen som vet..
Denne graviditeten kom mildt sagt som en overraskelse, og kommer på et veldig ugunstig tidspunkt..

Jeg er vell 16 uker (?) tror vi skal offentlig gjøre det etter oul, jeg har en liten mistanke om at det kanskje kan være flere der inne.

Tror ikke noen mistenker noe siden vi har en liten en på 7-snart 8 mnd. Jeg ammer fortsatt og har unnskyldninger i massevis :) itilegg så har vi ennda ikke hatt barnevakt til han på kvelden.

Gruer meg litt til å offentliggjøre det. Er bare jeg, sambo og helsevesen som vet..
Denne graviditeten kom mildt sagt som en overraskelse, og kommer på et veldig ugunstig tidspunkt..

Unnskyldninger fungerer ikke når hele verden antar at man prøver:-p alt jeg gjorde ble tolka til st jeg var gravid:-)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Prøvde meg på en "Jeg tar litt av den hjemmelagde eplejuicen til maten jeg fordi den var jo så god" til en venninnne, men fikk raskt spørsmål tilbake om det var noen grunn til det?

Under en jobbtur drakk jeg kun alkoholfritt, skyldte på lang reise og tidsforskjell, men har nå da jeg har sagt det fått vite at de mistenkte det.

Har brukt graviditeten som begrunnelse for å slippe et kurs i utlandet da, men det teller kanskje ikke (var ikke så hissig på det kurset så greit å ha en god grunn til å slippe).

Bruker det som unnskyldning for å slippe å male, bære tungt, tråkke opp og ned fra 3. etg i flyttingen, men det er jo strengt tatt ok syns jeg. Har ikke lyst å pådra meg bekkenløsning heller. :) men er greit å slippe unna. Litt må jeg jo få igjen for alle godene jeg må holde meg unna for miniens skyld :)

Jeg er 16+4 uker idag. Kommer til å offentliggjør det vi også etter oul.
Godt gjort å få en til så tett, livet byr på mange overraskelser som du sier ;) Det går seg til etterhvert! Blir nok enklere når nettverket vet om den kommende situasjonen mtp støtte ol. :)

Har tatt den "skal på jobb greia" for å ikke drikke :-P

En elev på barneskulen: skal du ha baby? for du har ganske stor mage"..
Meg: Nei, e bere tjukk.." Dette var i veke 11-12, så ville ikkje fortelle det enda da.

Han beit på :) (no veit alle det da )

En elev på barneskulen: skal du ha baby? for du har ganske stor mage"..
Meg: Nei, e bere tjukk.." Dette var i veke 11-12, så ville ikkje fortelle det enda da.

Han beit på :) (no veit alle det da )

Hehe.. Det samme sier 3 åringen min her hjemme, men holder fortsatt på at jeg har spist litt for mye.. "Mamma er blitt veldig glad i mat" :p

Back
Topp