Unormalt mye aktivitet?

linegj

Glad i forumet
Sommerfuglene 2017
Noen som har opplevd dette? Er i uke 39+5, og i nesten 1.5 time har babyen romstert, sparket og styrt på inni magen. Har aldri opplevd det så ille før.. :dummy1:

Er det grunn til bekymring? Har snakket med jordmor, men hun mente all aktivitet var bra uansett om det var unormalt mye. Og så leser man såklart på google, så blir man veldig usikker.. :shy:
 
Noen som har opplevd dette? Er i uke 39+5, og i nesten 1.5 time har babyen romstert, sparket og styrt på inni magen. Har aldri opplevd det så ille før.. :dummy1:

Er det grunn til bekymring? Har snakket med jordmor, men hun mente all aktivitet var bra uansett om det var unormalt mye. Og så leser man såklart på google, så blir man veldig usikker.. :shy:
Jeg opplevde en del av det på slutten.
Magen var helt firkantet :eek:
Det viste seg å være en ganske stor baby inne i den lille magen min så det kan hende at det virket litt mer voldsomt en det egentlig var :)
 
Opplevde akkurat det samme rundt samme tida! Ringte føden og fikk samme beskjed [emoji4]
 
Har også opplevd det samme. Er 39+5 idag. For to dager siden på kvelden/natta var baby helt febrilsk inni der, holdt på i 2,5 time. Ble litt usikker, for det samme skjedde med førstemann og da gikk vannet. Men baby roet seg ned igjen denne gangen, og har hatt normalt med aktivitet etterpå.. Jordmor sa at det ikke var noe unormalt med mye aktivitet til tider.
 
Takk for svar! Blir beroliget når jeg ser det er flere med samme erfaring :happy: krysser fingrene for at det er de siste sprellene før at hun bestemmer seg for å komme ut :):Heartred
 
Back
Topp