Unormalt kraftig mens etter negativt forsøk

Kakemonsterinnen

Forelsket i forumet
Assistert-jentene
Himmelbarn
Jeg hadde et forsøk som endte negativt nå torsdag denne uken. Det var lang protokoll som begynte med en måned på procren fra medio november. Mensen kom kvelden før testdag, altså onsdag og nå søndag blør jeg kraftig enda. Det bare blør og blør og blør. I natt og natt til i går skiftet jeg nattbind to ganger. Har andre opplevd tilsvarende?

Jeg hadde et forsøk som endte negativt nå torsdag denne uken. Det var lang protokoll som begynte med en måned på procren fra medio november. Mensen kom kvelden før testdag, altså onsdag og nå søndag blør jeg kraftig enda. Det bare blør og blør og blør. I natt og natt til i går skiftet jeg nattbind to ganger. Har andre opplevd tilsvarende?

Yes! Var helt grusomt nå siste forsøk jeg hadde. Så ja..

Ja, jeg opplevde det etter sist uttak selv om jeg ikke satt inn egg da. Begynte å blø skikkelig 5 dager etter uttak og var sikker på at noe var galt, men fikk beskjed om at det var normalt.

Jeg har hatt kort protokoll og negativt forsøk. Mensen kom to dager etter testdag. Mye kraftigere blødning enn til vanlig. Mener å huske at jeg fikk beskjed om at det var helt normalt.

Jeg endte opp med å ringe til Riksen for å spørre, og så endte jeg på Ahus. De mente det var veldig bra jeg ringte fordi det å blø så kraftig i så mange dager ikke er normalt. Har fått cyklokapron for å stanse det. Er helt ør og svimmel.

Jeg endte opp med å ringe til Riksen for å spørre, og så endte jeg på Ahus. De mente det var veldig bra jeg ringte fordi det å blø så kraftig i så mange dager ikke er normalt. Har fått cyklokapron for å stanse det. Er helt ør og svimmel.
Så godt du tok kontakt så du fikk noe som kunne stanse det! God bedring :Heartred

Back
Topp