Unnskyldninger for å la være å drikke

Mmari

Blir kjent med forumet
Er bedt på stor vennefest med overnatting om noen uker. Hadde liksom tenkt å være med, men er så fantasiløs når det gjelder unnskyldninger for å la være å drikke. Tenker at penicilinkur er litt oppbrukt :) En mulighet er jo å kjøre og dra hjem på kvelden, men hadde jo vært trivelig og overnattet også! Gode tips mottas med takk :)

Det å skulle noe med bil dagen etterpå pleier å være en hit, men alkoholfri vin/ sprudlevin hørtes lurt ut :-)
Hvis typen er med kan det være lurt å ha en deal der han tar over glass i smug, dersom du får utdelt noe annet. Du kan jo late som du tar en slurk av og til inntil dere får byttet glass. Kan du holde glasset mitt litt liksom, jeg må finne noe i veska/ rette på et eller annet he he

Veldig smart! Går nok for litt alkoholfri vin, og byttedrikker litt med mannen! Da får han vel dobbelt av alt, kan bli underholdende ;);)

Alkoholfri vin i vanlig vinflaske slår ikke feil. I tillegg er det veldig gøy hvis noen spør deg om du kan dele med de, og de blir brisne halvveis nedi glasset ;)

Alkoholfri vin i vanlig vinflaske slår ikke feil. I tillegg er det veldig gøy hvis noen spør deg om du kan dele med de, og de blir brisne halvveis nedi glasset ;)
Haha!

Druejuice har jeg hørt det er mange som tar med seg. Skal visst ha samme farge og veldig lik lukt

Back
Topp