Unnskyldninger for å ikke drikke alkohol

Milla

Andre møte med forumet
Hei jenter!

Skal i 30års dag til en god kollega om ikke lenge. Er i 5.uke og vil ikke at noen skal vite det ennå selvsagt. Spesielt ikke de på jobben.
Hvordan skal jeg klare å skjule det ?? Jeg er ikke akkurat den som sier nei takk til en drink. De kommer til å fatte mistanke med en gang :( Nesten så jeg vurderer ikke gå, men vil ikke det heller.

Noen tips til unnskyldninger som virker troverdig?:)

Antibiotika eller kjøpe hvitvin med skrukork, deretter bytte ut vinen med utvannet eplekuice (måtte jeg fjøre på nyttår), eller bytte sprit med vann. Jeg takket ja til irish coffee men helte deler av den ut og lot deler stå igjen.

trur det er bedre å fake drikke ja. ha med vann eller eple juice på flaske.. og evt. helle ut drinker :P folk blir mer misstenksomme når man takker nei eller kommer med unnskyldninger :P

Hmm.. Kanskje bedre å lage sin egen "vin" ja, hadde ikke tenkt på. Må finne på noe smart:)

Jeg har eller hadde samme problem som deg ;) men nå er jeg havnet på antibiotika for UVI, så problemet løst ;)
Så du kan si antibiotika, dårlig råd eller ha en alkoholfri vin :) bare pass godt på flaska di ;)

Jeg brukte unskyldningen om at jeg skulle kjøre bil tidlig neste dag, så jeg kunne ikke drikke. Alle godtok den :)

Jeg har vært mye plaget m migrene, og har ofte latt være å drikke av den grunn.
Ellers liker jeg tipsene over her med å bytte ut vinen :)

Jeg bruker nytt år kutte ut alkohol, spise bedre å trene! Har lagt på meg før årsskiftet pga drikking å festing hvær helg, så nå er det skjerpings. Har festa med di litt edru før jeg var gravid så de blir vel vant til det en liten stund framover :)

har ikke hatt det problemet enda, men husker i forrige sv.skap at jeg kjøpte alkoholfri vin og tok med det istedet, ollef vann på spritflaska.. Det mest morro med det, var at en kompis hadde glemt drikke-varene sine og dermed lånte av meg, og han ble faktisk dritings på det ;) haha

har noen testet ut unnskyldningene nå? isåfall, hvordan gikk det?

Har allerede avtalt å holde vin-kvell hjemme hoss meg på bursdagen min...
Med både venninner og moren min. Så har følt litt på at "det var håpløst teit gjort!".
Men kanskje jeg skulle gå for det med å bytte ut vinen med en alkoholfri en =)

Magekatar er en fin undskyldning, for med intak av alkohol, blir man liggende å vri seg i smerter

Back
Topp