"Unnskyldning"

Hoppsi

Flørter med forumet

Hei, jeg skal på firmatur med samboeren min, neste helg. Vi skal ut og kose oss med revy og god mat...og vin. Er det noen her som har et forslag til en god "unnskyldning" jeg kan bruke, for å lure meg unna alkoholen?? Har ikke lyst til å vekke misstanke blant arbeidskollegaene. Jeg er kun 8 uker på veg da....
 
Si at du går på antibitika og ikke kan drikke.. Eller bare at du ikke har lysst på.. Jeg har aldri hatt det problemet for jeg drikker så sjeldent at folk blir mer sjokka visst jeg vil ha, enn visst jeg ikke vil..
 
Forresten.. Gratulerer med spiren og velkommen hit[:)]
 
En urinveisinfeksjon er alltid fin å ty til ved slike anledninger! [:D]
 
Kjøp alkoholfritt i baren uten at noen ser det. Si at du liker best brus til maten også kjøper du øl eller vin uten alkohol etterpå[:)]

Hadde et par sånne runder selv[:D]
 
Tusen tusen takk for gode ideer[;)] Kom gjerne med flere!!! Det er en god del julebord for meg fremmover nå
 
Jeg løy på meg en helgetur med bil, der jeg skulle kjøre allerede samme kveld for å få mest mulig ut av helgen. Ellers er det jo mye influensa og sykdommer ute og går om dagen. Det er jo ikke noe særlig å drikke når man ikke er helt i form. Må kanskje dra hjem tidlig, også? Ellers så er alkoholfritt i baren en god ide. Drikker du drinker, er det bedre enn alkoholfri vin. Lykke til, og gratulerer med graviditeten! [;)]
 
Dette spurte jeg om for en stund siden..fikk en del svar. skal se om jeg husker noen:

Si at du har urinveisinfeksjon eller annet som krever antibiotia
Si at du har følt deg litt sliten uvel og at du ikke vil drikke
Si at du har tatt piller for hodepine
Si at du må kjøre hjem
Si at du må tidlig opp dagen etter fordi du har en avtale

Fyll opp en vanlig vinflaske med alkoholfri vin hvis du skal på vorspiel
Bestill alkoholfri drikke og lat som om det er alkohol i den

Håper du finner noe du kan bruke.

M
 
Man kan drikke selv om man tar antibiotika,så det er litt dumt å bruke den.Si du har hatt mageproblemer i det siste,og ikke tør drikke...det stemmer jo litt også det..
 
Det var smart liva[;)]

Synes det ikke på deg enda, siden du klarer å holde det hemmelig i uke 16?
Imponert over at dere har klart det så lenge altså!

Klem, M
 
ja bare si at du går på antibiotika å ikke kan drikke..da kan de ikke lure deg til å drikke litt heller[:)]
 
ORIGINAL: nuttis

Man kan drikke selv om man tar antibiotika,så det er litt dumt å bruke den.Si du har hatt mageproblemer i det siste,og ikke tør drikke...det stemmer jo litt også det..


Man skal aldri drikke og ta antibitika.. Da "avslutter" du kuren.. Noen typer kan man selvfølgeli drikke med, men du sier jo ikke at du tar en slik en!
 
Hvis du ikke har hatt det før, så er dette en soleklar vinner,
si at du har Kyssesyken, man trenger ikke bli så dårlig av det, men man kan IKKE drikke i det hele tatt da for det er ikke lov på flere måneder for leveren tåler det ikke da.
 
[:D] Kyssesyken ja....jeg tror jeg går for den jeg, hehe! Det er ingen i firmaet som kjenner meg til daglig,så det skulle gå bra. Men hvordan virker egentlig kyssesyken??Går jeg på tabeletter eller noe da?? Hvordan har formen min vært de siste ukene? Det sitter vel for det meste i halsen??[:o]
 
Man får ingen medisiner for kyssesyken, det sitter som regel i halsen hvor mandlene noen ganger hovner. Men mange får ikke så mye utslag, det eneste man skal passe på er for mye idrett fordi milten kan sprekke da den bli veldig blodfylt.Man skal heller ikke drikke fordi leveren har ikke godt av det.
Kyssesyken er et virus, og har man først hatt det så får man det ikke igjen.
 
Skyver denne litt opp jeg fordi dette er fine unnskyldninger nå i julebordtidene [:)][:)][:)]
 
Back
Topp