Unnskyld uttrrykket....

Skolelys

Flørter med forumet
Juli13-jentene
...men jeg er til tider i et hormon helvete! Har mistet et par ganger før dette svangerskapet, så har til nå vært gravid i 1 år. 1 år med tårer, skrik og "drapstrusler" til samboer. Før jeg ble gravid selv, kjøpte jeg ikke helt denne "skylde på hormoner-greia". Jeg har alltid hatt en god dose pms, men dette kan ikke sammenlignes. Jeg er verdens lykkeligste og heldigste som får min lille sønn, og elsker han allerede, men jeg har konstant en følelseskrig inni meg. Forbannet, rørt til tårer eller lei meg om hverandre.

Har fått anbefalt akupunktur av noen, men er det noen som har prøvd noe som virkelig har hjulpet?? Synes synd på sambo for tiden:-/

Har ikke prøvd akupunktur, men det skader vel ikke å prøve om du tror det kan hjelpe deg?
Kan ikke være noe godt å føle det sånn.
Sender deg en klem. :-)

Uff, det hørtes slitsomt ut å ha det slik. Jeg har hørt at å spise sunt samt regelmessig fysisk aktivitet kan hjelpe kroppen å regulere hormonsvingninger. Og ikke minst få nok søvn og hvile! For min del merker jeg at humørsvingningene er verst når jeg er litt sliten.

Akupunktur har jeg ingen erfaring med, men om du har fått anbefalt det så skader det jo ikke å prøve. Bare pass på å finn en som er flink.

Lykke til :)

Huff da. Hørtes ikke noe greit ut. Håper det kan hjelpe med akupunktur da. :)

Back
Topp