Unnskyld meg..

jente_88

Forumet er livet
Nå må jeg få si..
At det med takketråd for hemmeligvenn..

Det er ikke alle som har anledning for det..
Og noen har faktisk veldig gode grunner..

Så er dere Missfornøyd, så send meg pm!
Det er jeg som har ansvaret...
Blir feil å legge det ut foran alle sammen!

Beklager, håper dere skjønner meg[8|][8D]

helt enig med deg jente_88=)
god natt

Jeg er enig i at man skal kontakte den som er ansvarlig for HV-runden.
Men når det er tilfeller hvor en mottaker faktisk har vært pålogga i andre ærend og de ikke engang har nevnt gaven, da skjønner jeg faktisk hvorfor avsenderen blir snurt.

Synes faktisk folk skal bruke hodet litt og huske at det er ei her inne som har hatt/har sønnen sin på sykehuset for noe veldig alvorlig. Også synes jeg folk skal tenke at det kaaanskje kan være henne det snakkes om. Også synes jeg de kan holde kjeft.

ORIGINAL: Enaj

Der jeg kommer ifra så ble vi lært opp til å takke for gaven, jeg hadde begynt å lurt dersom min hemmelige venn ikke hadde nevnt noe og det var lenge siden jeg hadde sendt den avgårde. Er ren høfflighet og jeg trodde ærlig talt ingen trengte å bli minnet på at man takker for en gave man har fått, nå vet jeg ikke hvem denne personen er eller hva grunnen hennes er for ikke å takke, men skjønner jo at den som sender gaven begynner å lure på om gaven ikke har kommet frem dersom hun har vært pålogget på bv uten å nevne noe flere ganger.

Men enaj, hun var her en gang for å si noe til meg!
Sant det er høffelig!
Men har Olivia vært syk, så har du vell ike prioritert å takkefor gaven, men ha gjordt det når du får tid til det [8|]

Å det hun var innom for å si, synes jeg var fint gjordt av henne i hennes situasjon.

ORIGINAL: Imogene

Jeg er enig i at man skal kontakte den som er ansvarlig for HV-runden.
Men når det er tilfeller hvor en mottaker faktisk har vært pålogga i andre ærend og de ikke engang har nevnt gaven, da skjønner jeg faktisk hvorfor avsenderen blir snurt.

Men hvordan vet dere at hun har vært her mange ganger?
Å det ærenet hun var på er vell mellom meg og hun og en til...

har man en grunn for ikke å takke for gaven så skal man da respektere det. mener jeg.
selvfølgelig er det normal folkeskikk å takke for gaver man får.
men er man i en kje situasjon privat f.eks, så er det ikke støtt man tenker på å takke for gaven.
da det kan være bedre å ta det i etterkant.

nå aner jeg ikke hvem det er snakk om, men kan ikke denne personen takke pr pm? uten att det legges ut offentlig?

det er ingenting mer å diskutere!
jeg har sagt at jeg ikke visste at ungen var syk enda....
og jeg mener fortsatt at om ho hadde tid å komme inn her en liten tur kunne ho nevnt noe om gaven i samme slengen.
men sånn er no det....

ellers håper jeg gutten hennes snart er frisk!

Si det en gang til!

Har dere et problem med hemmeligvenn!
Så ikke legg det ut foran alle...

ORIGINAL: jente_88

Si det en gang til!

Har dere et problem med hemmeligvenn!
Så ikke legg det ut foran alle...

trenger ikke si det fler ganger nå altså!

Back
Topp