Unnskyld meg...

Lille Mille

Gift med forumet
OK.. BV har talt.. jeg ER rar, men jeg innrømmer det [;)]

ORIGINAL: *LiLLa*

er vel ikek meningen at de skal fø dere[;)]

tenkte jeg og..

Jo, jeg synes det er gjerrig og sært, men samtidig synes jeg ikke man skal forvente at de ikke vil ha igjen for det. Det blir frekt igjen. Jeg finner alltid frem penger, spør hvor mye det ble e.l., så får de heller si at jeg ikke skal tenke på det hvis de vil gi det. Kommer jo an på hvor ofte man spør om sånt også da, men. Personlig hater jeg gjerrige mennesker, og synes man kan være litt runde på ting.

Svigers har no handlet for oss noen ganger når alle har vært syk eller noe annet. Vi har alltid gjort opp for oss med engang, (hater å skylde, hehe,) har ikke regnet med at vi skulle få det, men det er jo kjekt hvis de ville spandere det da.

Folk er nok forskjellige.. vi gjør alltid opp for oss vi da.. er jo ikke foreldrene våre sin jobb og holde oss med mat o.l... Nå har vel dette skjedd ca 0 ganger egentlig, men hadde foreldrene mine vært greie å dratt på butikken for meg så hadde jeg absolutt betalt tilbake det tingene kostet.. Er ikke det vanlig da???

Uansett hvem som handler for meg så regner jeg med at jeg må betale det når det er noe jeg har spurt de om å handle..

Nei, men en sjelden gang må det da kunne gå vel?! [8|]

Vi gjør selvsagt alltid opp for oss vi også, men nå har vi jo ikke vært noe sted for å ta ut penger så ble litt vanskelig å gi cash. Men har allerede overført til deres konto.

Selv er vi gavmilde med både penger og ting... spanderer ofte middag ute osv på andre...

Mine foreldre hadde spandert det på oss om vi var i samme situasjon[;)] 

Folk er forskjellige.
Vær heller glad for at foreldrene dine er generøse du[;)]
Trenger ikke alltid å være viljen til å være generøse som er saken, kan også gå på evnen til å være det[;)]

ORIGINAL: MyBell

Jo det er vel kanskje litt smålig.

men ikke gidd å bry deg, hvis de er supre på alle andre måter så hadde jeg oversett det.

[:)]

vi hadde betalt med en gang uansett om det hadde blitt nevnt eller ikke.
synns ikke andre skal betale våre ting.

Kan ikke du gå å handle fordi mannen er syk? [8|]

Ok da.. da er det bare å innse at jeg ER rar [8D] Glad jeg har mamman min jeg, og jeg kommer til å være akkurat som henne når jeg en gang blir mor [:D]

ORIGINAL: maryjoleen

vi hadde betalt med en gang uansett om det hadde blitt nevnt eller ikke.
synns ikke andre skal betale våre ting.

her også...

Når vi ber svigers om å handle, gir vi de penger, men får de fort tilbake, de skal IKKE ha betalt. Er jo trosalt barna.
Men om det handler om store ting til over tusen lappen,skal de selvfølgelig ha om ikke alt, men litt i hvertfall[:)]

Jeg hadde såklart spurt hva det kostet og sagt at jeg ønsket å betale tilbake, men mine foreldre hadde ALDRI tatt i mot penger for det. De synes det bare er koselig å hjelpe til når vi trenger det. Jeg skjønner at du synes det var sært, hadde nok reagert på samme måte. [;)] 

Mamma hjelper meg alltid når jeg trenger det, er jo fremdeles "lille jenta hennes" - som hun sier... [:)]

ORIGINAL: ellaumbrella

Uansett hvem som handler for meg så regner jeg med at jeg må betale det når det er noe jeg har spurt de om å handle..

Back
Topp