Unnskyld meg!!??

mammantilbebisensin

Gift med forumet
Men........er det noen som har lyst til å komme å lage middag til meg hehe[:D]?Er så sliten etter å ha sittet i solen i hele dag[8D] kyllingfiletene ligger i kjøleskapet bare å begynne å steke de[;)]

Ja takk!![:D]hadde vært kjempesnillt

ORIGINAL: mammas nurk

Klart  eg kan  lage middag til deg,  bare sitt i solen og kos deg , eg kjem springene med ein gong[8D] he he [:D] 

Kjempefint hehe[:)]tar meg et glass vin imens jeg da,i kveldssolen[:D]

ORIGINAL: macelik

Håper du liker med salt og sitronpepper på da!!!! Og at brevduen finner veien[:D][:D][:D]

Mmmmm me like[:D] går ut på verandaen og roper på den jeg[;)]så finner den nok veien

Pokker  her kjem eg springene i full firsprang  og so kjem da  ei due å knabber filetane... auuuuuuu dæsken  den rista salt og pepper  i øynene mine[:@] ... ser ingen ting ,hører bare ei dame so roper på dua og skåler med eit glass  vin ............[8D][:D]

ORIGINAL: Toyah

eh... nei takk[:D]

ORIGINAL: mammas nurk

Pokker  her kjem eg springene i full firsprang  og so kjem da  ei due å knabber filetane... auuuuuuu dæsken  den rista salt og pepper  i øynene mine[:@] ... ser ingen ting ,hører bare ei dame so roper på dua og skåler med eit glass  vin ............[8D][:D]

[:D][:D][:D][:D]

he he vel  vel  vi får ta den middagen ein annen gang ,må heim å dusje gjekk , eg på tryne i ein dam og vart kryddret med salt og pepper [:@] so du  kan tenke deg det  synet[:D]  hehe  da einaste so manglet var ein dæsj med  dueshit [8D]  
hadde eg  berre  fått tak i den  dua  og  da kvinne menneske som skåla og ropte  langt i da fjerne [8D] hehe

Hehehe[:D][:D]den er grei vettu,du får ta deg en dusj[:D][:D]mens jeg sitter her og ler meg ihjel sulten og brisen som jeg er

Back
Topp