Unnskyld at jeg spør, men...

InterKula

Forelsket i forumet
...Dere som har testet positivt nå de siste dagene; hvor mye sex hadde dere rundt EL?
Har jo blitt tipset om annenhver dag, men det kan være litt vanskelig å få til nøyaktig i praksis!
Det er jo ikke så mange dagene det er snakk om, så jeg lurer på om vi skal prøve hver dag eller hva..??!!

Kanskje dere nygravide kan dele oppskriften som ble suksess..?
Begynner å få veldig, veldig lyst på en liten spire her [:)]

jeg oppdaget el-slim på nyttårsaften, ikke så lenge før gjestene kom. Koste meg hele kvelden med god mat og masse god vin, irish, pils, osv og sovnet som en stein på kvelden. Koste meg med mannen min på morgenkvisten før jeg stod opp, og jeg tror det var da den satt... hadde sex igjen den kvelden eller morgenen etter, men det var mest for kosens skyld[;)]

den måneden jeg ble gravid så tok jeg solvipect hostesaft. jeg vet jo ikke om det var grunnen til at jeg ble gravid, men det er mange som har blitt gravide når de har tatt solvipect (slimløsende). så du kan jo prøve det! kanskje det funker på deg også [:D]

Jeg har aldri visst når jeg har el pga at jeg har gått på pergotime, så vi holdt oss til to-tredagers-regelen med sex. Den måneden jeg ble gravid prøvde jeg hostesaft (solvipect slimløsende) for første gang og hadde dessuten gått til akupunktur-behandling i noen måneder. Jeg tror det var en kombinasjon av alt som gjorde at jeg ble gravid - etter to års prøving!

Back
Topp