unnskyld assa, men

¤Woolfmother¤

Forumet er livet
FY FAAAAAAN så JÆÆÆÆÆÆÆÆÆVLIG vondt jeg  har i magen....[:(] klarer jo pokker meg ikke puste skikkelig joh....[&o][&o][&o]
GÅ OVER DAAAAA!!!!

Høres ikke bra ut... Hva har skjedd?

ORIGINAL: STJERNE*

bæsj litt da vel.. [:D]

hehe det sier jeg alltid til ungene hvis de klager over magevondt[8D]

ORIGINAL: Refleksheks

ORIGINAL: ¤Woolfmother¤

FY FAAAAAAN så JÆÆÆÆÆÆÆÆÆVLIG vondt jeg  har i magen....[:(] klarer jo pokker meg ikke poste innlegg skikkelig joh....[&o][&o][&o]
GÅ OVER DAAAAA!!!!

?

ringte legevakta som trodde det var blindtarmen, men det var det heldigvis ikke.
Bare en liten infeksjon, så da går det vel over.

ORIGINAL: Rugebolla

legg deg på magen og trekk beina oppunder deg og promp som du aldri har prompa før!!!

haha, da driter jeg på meg. [8D]

jeg fikk pinex forte av legen, så jeg satser på at en sånn funker også legger jeg meg

Om det er luft, legg deg på magen på golvet og lat som at du svømmer crawl på golvet. Det virker[;)]

det er en tarminfeksjon[&:] har aldri hørt begrepet, men han sa det var noe ala magekatarr.
har sitti på do sikkert en gang hvert 30. minutt siden i går kveld. nå orker jeg ikke mer, så nå er det natta! Håper pinexen funker og at jeg er ferdig med å sitte på do...

håper den hjelper =) blir vel gjerne litt hardere i magen av paraset midler ? så satser på du får sove noen timer sammenhengene i natt, uten masse do løping =)

goooooooooooooooooo bedring =)

er du løs i magen? du kan iallefall bli steinhard i magen av hestekur på pinex forte, så husk i så fall å drikke mye og evt ta lactulose hvis ikke du har behov for å få litt fastere bajs da:) good bedring!

Back
Topp