Unngå strekkmerker

Verra

Glad i forumet
Januarskatter 2015
Er dere flink til å smøre dere allerede så tidlig?:-) når starter/startet dere å smøre dere og hva smører dere med?:-) Noen som kanskje har noe erfaring? Jeg smør meg hver kveld med dr greve strekkmerkekrem, har gjort det i mange uker:p

har kjøpt bodybutter fra bodyshop som skal være bra mot strekkmerker, men er ikke flink å smøre enda. Får skjerpe meg:):)

har kjøpt bodybutter fra bodyshop som skal være bra mot strekkmerker, men er ikke flink å smøre enda. Får skjerpe meg:):)

Jeg brukte strekkmerkekremen til Vichy sist. Den var helt fantastisk, men kostet mye.... Men fikk ikke strekkmerker :-)

Såvidt jeg vet kommer strekkmerker innenfra og kommer på grunn av hormoner, så ingen kremer hindrer det. Jeg smører meg likevel med bodybutter, mest fordi det er koselig å ta litt vare på magen. Så skader det jo ikke å gjøre en innsats for å unngå det selv om det bare er tull ;) :)

Skruf skrev:
Såvidt jeg vet kommer strekkmerker innenfra og kommer på grunn av hormoner, så ingen kremer hindrer det. Jeg smører meg likevel med bodybutter, mest fordi det er koselig å ta litt vare på magen. Så skader det jo ikke å gjøre en innsats for å unngå det selv om det bare er tull ;) :)

Jeg har lest det ja, men skader ikke å prøve ;-)

Jeg bruker Forever Aloe Propolis.
Den trekker ned i det tredje hudlaget, og skal jeg tro at en krem kan forhindre/forbygge strekkmerker, så må det være noe sånt. Er superfornøyd.

Trekker fort inn, mild lukt (gravid nese) blir god og myk, og den virker lenge!

Har ein gutt på 5 år, som syntes det e litt tøft at mor har merke( "klore merke") på magen. Han mente han lagte det når han var ferdig laga og ville komme ut :-) 
Så det gjør ikke meg noe ( selv om magen var finere før), så er det bare ungene og mannen i mitt liv som trenger å se det. Og når di elsker meg som jeg er hvorfor skal ikke jeg gjøre det??

Jmd skrev:
Den trekker ned i det tredje hudlaget, og skal jeg tro at en krem kan forhindre/forbygge strekkmerker, så må det være noe sånt. Er superfornøyd.

Hvor har du kjøpt den, å hva kostet den?:-)

smurte meg sist med dyr krem men fikk strekk merker fordi. Det kommer innenfra og i arv. Skammer meg ikke over det:) har jo en nydelig sønn av det;)

Verra skrev:

Jmd skrev:

Hvor har du kjøpt den, å hva kostet den?:-)

Det funker på samme måte som med Tupperwear.
Du kan gå inn på Forever sine offisielle sider på facebook og spør etter selger i ditt område.
Kremen koster 221,- og er drøy i bruk =)

jeg maserere magen med jordnøttolje. Har fått tips om at massaje vil hjelpe mot strekkmerker :-) Og jordnøtt olje (kjøpt på apoteket) er et helt naturlig produkt, som er mild for nesen og trekker fort inn :-)

Back
Topp