UNN

# one million #

Glad i forumet
hei. Noen som tilhører UNN i tromsø her ? Noen som vet om det er lang ventetid? Legen sendte henvisning 28 okt. Og får bare opp på helsenorge.no om at henvisninga er vurdert. Gidder likssom ikke ringe og mase, men teipper og venter som bare det på brev fra dem
Skal igang med siste fersk forsøket vårt. Hadde sist innsett i juni 2015 så fikk beskjed av UNN om og sende henvisning på nytt. Noe jeg syntes var rart siden vi allerede er innafor

Jeg tror klinikkene har regel om at du må være i kontakt/aktiv i løpet av 12 måneder, hvis ikke så mister du plassen din - og må altså gjennom ny henvisning. Det var hvert fall sånn ved OUS da jeg hørte til der i fjor. Lykke til!

Vi måtte søke på nytt om søskenforsøk. Søkte i september og fikk svar nå i november. Mn vi er ikke garantert å få behandling ved første henvendelse. Mn vi er nå kommet inn i systemet igjen. Vi har 5 egg på frys. Ønsker innsett i naturlig syklus. D var sånn vi ble gravid med han vi har. Vi skal ringe inn nå når mensen kommer og håper på plass! Mn hvorfor måtte dere få henvisning fra legen? Vi ringte bare til ivf og fikk beskjed om å skrive brev med opplysninger om oss selv. Fikk så brev og skjema til utfylling i retur.

Back
Topp