UNN, Tromsø.

Karatekids

Glad i forumet
VIP
Hører du til Tromsø? Hvor gammel er du? Hvilke erfraringer har du?

Vi hører til Tromsø, jeg er 26 mens mannen er 31.

Er litt nyskjerrig på hvor mange vi er her inne, bor oppe i nord og alt det der. :)

Hei.
Jeg/vi holder til på Unn, Tromsø. Jeg er 28 og han er snart 29. Har veldig god erfaring med UNN. Alt har gått utrolig fort :)

Hei.
Jeg/vi holder til på Unn, Tromsø. Jeg er 28 og han er snart 29. Har veldig god erfaring med UNN. Alt har gått utrolig fort :)
Så gøy at vi er flere her inne. Har du hatt mange forsøk? Hvor er du fra? (om man kan spørre da)
Vi bor en times kjøring fra Bodø.

Har ikke hatt noen forsøk enda. Venter på innkalling fra karolinska i stockholm for PDG-behandling.

Bor i Tromsø.

Har ikke hatt noen forsøk enda. Venter på innkalling fra karolinska i stockholm for PDG-behandling.

Bor i Tromsø.
Okei, så spennende :) Masse lykke til og håper ventetiden ikke blir for lang :) Reiser opp til Tromsø på fredag for å se når uttak blir :)

Ja det blir spennende. Alt har gått så fort til nå, så håper bare vi slipper å vente så lenge på å få komme til stockholm. Håper det går veien for dere. Får dere ikke utført assistert befruktning på nordlandssykehuset?

Regner med jeg skal ta nogenlunde samme medisiner som deg. Hvordan har det vært å gå på medisinene? bivirkninger?

Ja det blir spennende. Alt har gått så fort til nå, så håper bare vi slipper å vente så lenge på å få komme til stockholm. Håper det går veien for dere. Får dere ikke utført assistert befruktning på nordlandssykehuset?

Regner med jeg skal ta nogenlunde samme medisiner som deg. Hvordan har det vært å gå på medisinene? bivirkninger?
Ja, får håpe det. :) Tusen takk, håper dette lykkes for nå er vi slitne. Nei, det er bare Tromsø som har IVF/ICSI i hele nord-Norge. Så da blir det litt reising for de som ikke bor så nært.

Medisinene denne gangen har vært greie og bruke. Merker at jeg er mer følsom og tar lett til tårene i ene øyeblikket og i neste er jeg likegyldig. Akkurat det er tungt, for hvis jeg sitter og snakker med venninner/familie/mannen, og de sier noe jeg kan reagere på, så kan tårene bare renne. Men kunne vært verre altså, og det er veldig individuelt. :)

Huff, gruer meg til jeg skal begynne på medisinene. Ble jo skikkelig bisk bare av en enkeltkur pergotime :p

Huff, gruer meg til jeg skal begynne på medisinene. Ble jo skikkelig bisk bare av en enkeltkur pergotime :p
Hehe, ja vi gikk rett på IVF så har bare de erfaringene. Har ikke prøvd noe medisiner før vi begynte på prøverørsforsøkene. :p

Back
Topp