UNN Tromsø erfaringer?

Hvordan var rommene på fødeavdelinga? Hadde de badekar? Barsel/pingvinhotellet, var det dobbeltseng slik at samboer kan være sammen med meg og baby?

Hørte også at de ikke lenger har lystgass på noen av rommene, er det enda slik?
 
Hvordan var rommene på fødeavdelinga? Hadde de badekar? Barsel/pingvinhotellet, var det dobbeltseng slik at samboer kan være sammen med meg og baby?

Hørte også at de ikke lenger har lystgass på noen av rommene, er det enda slik?
De har oppdaterte tråder på alle fødesteder i Norge på ett av hovedforumene :)
 
Hvordan var rommene på fødeavdelinga? Hadde de badekar? Barsel/pingvinhotellet, var det dobbeltseng slik at samboer kan være sammen med meg og baby?

Hørte også at de ikke lenger har lystgass på noen av rommene, er det enda slik?
Jeg hadde iallefall ett stort fint rom med badekar. Aner ikke med hotell da jeg ikke var der lenge nok til det. Spurte heller ikke etter lystgass, så usikker.
 
Var der i forrige uke: lystgass på ett rom (jeg fikk rommet siden jeg hadde skrevet i fødebrevet at jeg ønsket lystgass). Tror det er badekar på alle fødestuene. Hotellet har dobbeltseng. Ellers har jeg bare masse positivt å si om fødeavd på UNN.
 
Fødestuen er veldig greie.
Hadde badekar med begge mine fødsler der.
Med første var det dempet belysning å koselig stemning :happy:

Barselhotellet er ogbra.
Har hatt dobbelseng begge gangene å far betaler en liten sum for å overnatte der lammi dere. Er det noe så er det jordmødre (?) på av barselavdelingen som det bare er å ringe på etter. De har det du måtte trenge til baby. Klær bleier, tørrservietter osv . Bind å slik til deg
 
Back
Topp