Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tipper nesten du bare må ringe dem. Var det mtp ultralyd? Jeg tok min hos gynekolog bare, men ellers sa de at de kunne sende henvisning til sykehuset her hvis jeg ikke hadde en gynekolog jeg ville til.Noen som vet når og hvor lenge IVF-klinikken på UNN Tromsø har juleferie?
Jeg håper å få ultralyden mens jeg er på juleferie i Tromsø, men frykter alt er stengt. Så da blir det enten tidligere enn uke 7, eller seinere. Vet ikke hva som er verst/best, men får høre med dem når jeg har tatt blodprøve, hvis jeg ennå er gravid daTipper nesten du bare må ringe dem. Var det mtp ultralyd? Jeg tok min hos gynekolog bare, men ellers sa de at de kunne sende henvisning til sykehuset her hvis jeg ikke hadde en gynekolog jeg ville til.
Når vil du være 7+0? Krysser alt jeg har for at dette er en terminspireJeg håper å få ultralyden mens jeg er på juleferie i Tromsø, men frykter alt er stengt. Så da blir det enten tidligere enn uke 7, eller seinere. Vet ikke hva som er verst/best, men får høre med dem når jeg har tatt blodprøve, hvis jeg ennå er gravid da
TakkNår vil du være 7+0? Krysser alt jeg har for at dette er en terminspire