Universitetssykehuset i Nord-Norge, Narvik*

Babyverdens redaksjon

Betatt av forumet
⭐️ Babyverden Stab ⭐️
VIP
Telefon: 76 96 84 80
Nettside: https://unn.no/avdelinger/kirurgi-k...ikken/kvinneklinikken/fodeavdelingagyn-narvik
Adresse: Sykehusveien 3, 8516 Narvik (vis på kartet)

Fødeavdelingen tilbyr følgende typer smertelindring:
- Epidural
- Lystgass
- Steriltvannspapler
- Badekar

Barseltilbud og visittider:
Vi har en fødestue og ti senger på barsel. Vi tilbyr ikke familierom, men far/ledsager får overnatte første døgn. Ingen spesielle visittider.

Gjennomsnittlig liggetid: Varierer veldig, alt fra 3 timer til 3-4 dager

Her finner du Spedbarnsboken: Boken deles ut direkte til mor etter fødsel.

Parkering: Parkering utenfor sykehuset mot avgift. Når far/partner kjører mor til føden, kan man henvende seg til fødeavdelingen for å få en parkeringslapp mot en liten egenandel.
Antall fødsler i året ca 160-170.

Nyttige telefonnummer:
Sentralbord: 76 96 80 00
 
Last edited by a moderator:
Regner med å føde her, dersom vi ikke flytter før fødselen.
 
Fødte her i 2014. Sikkert fint sted å føde om man får en normal fødsel. Det fikk ikke jeg. Hadde skrevet fødebrev som alle sammen de hadde lest, men som ingen tok til etterretning. Burde hatt epidural, men fikk det aldri. Kjappe og lite støttende kommentarer fra enkelte jordmødre og leger. Var mye overlatt til meg selv. Som førstegangsfødende opplevde jeg det som utrygt. Håper jeg slipper å føde der igjen.
 
Fødte her i 2014. Sikkert fint sted å føde om man får en normal fødsel. Det fikk ikke jeg. Hadde skrevet fødebrev som alle sammen de hadde lest, men som ingen tok til etterretning. Burde hatt epidural, men fikk det aldri. Kjappe og lite støttende kommentarer fra enkelte jordmødre og leger. Var mye overlatt til meg selv. Som førstegangsfødende opplevde jeg det som utrygt. Håper jeg slipper å føde der igjen.


Fødte også her i 2014. Følte jeg ikke ble tatt på alvor. Denne gang skal jeg være mer bestemt og ikke så usikker som sist. Kunne endt i fødsel i bil sist. Denne gang skal jeg nekte dem å sende meg hjem. Rett og slett.
 
Fødte også her i 2014. Hadde en fin opplevelse. Eneste ei jordmor på nattevakt som var litt på kanten til småspydig og ikke viste sympati at jeg var sliten og trøtt etter fødsel.

Men ellers var det en kjempefin opplevelse og god oppvartning. :)
 
Fødte her i 2015. Helt super hjelp under fødsel og fantastisk hjelp og omsorg etter fødsel❤️ Far fikk sove med meg alle 3 nettene❤️ Fikk helt fantastisk hjelp med ammingen som var litt treg å få i gang. Fantastisk gjeng som jobber der.
 
Last edited:
Back
Topp