Unisex babyklær

Gabella

Forelsket i forumet
Augustbarna 2021
Vi har bestemt oss for å ikke vite kjønn før fødsel. Men jeg må handle inn litt tøy til nyfødt perioden. Syns veldig ofte babytøyet er "jentete" eller "guttete", så jeg lurer på om noen kan tipse om hvor man kan kjøpe fint og søtt babytøy som kan gå fint til begge kjønn?
 
Vi har bestemt oss for å ikke vite kjønn før fødsel. Men jeg må handle inn litt tøy til nyfødt perioden. Syns veldig ofte babytøyet er "jentete" eller "guttete", så jeg lurer på om noen kan tipse om hvor man kan kjøpe fint og søtt babytøy som kan gå fint til begge kjønn?

Jeg fant en del unisex babyklær på Zalando faktisk. Selv om jeg vet kjønnet så ønsker ikke jeg heller å bare ha klassiske gutteklær :happy: Synes det er så mange fine klær i varme gule og brun/oransje farger :joyful: Også mye fint i beige og ulike grønnfarger!
:love7
 
Har ikke vist på noen av mine :) Handlet mye på HM, med Disney på. Åsså bryr ikke babyen om den har rosa eller blå pysj ;)
 
Jeg handlet mye på hm i beige, duse grønntoner og hvitt. Synes det er veldig vanskelig å finne nøytralt tøy i de større størrelsene!
 
Signerer den over som nevner Lindex. Syns de har mye fint i nøytrale og lyse farger som passer like godt til jenter som gutter. Samme med Hust & Claire sine serier i ull. Cubus har også noe i nøytral utførelse, mer til de minste enn de litt større. :)
 
Back
Topp